کد خبر: ۷۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
زمان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پدیده در جام حذفی اعلام شد
بر اساس آخرین خبرها از اردوی پرسپولیس سرپرست این باشگاه با تکذیب خبر جدایی برانکو تاکید کرده است که پرسپئولیس به دنبال حضور قدرتمندانه در جام حذفی برای کسب این جام است.
برانکو از پرسپولیس جدا می شود؟
کمیته مسابقات زمان دیدار پرسپولیس و پدیده در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یادواره آزادسازی خرمشهر در فصل ۹۸-۹۷ اعلام کرد.
کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر اعلام کرد: دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
برنده این دیدار به مصاف تیم فوتبال سپاهان خواهد رفت. قبل از این تیم داماش گیلانیان با پیروزی برابر سایپا به دیدار فینال جام حذفی صعود کرده بود.
بر اساس آخرین خبرها از اردوی پرسپولیس سرپرست این باشگاه با تکذیب خبر جدایی برانکو تاکید کرده است که پرسپئولیس به دنبال حضور قدرتمندانه در جام حذفی برای کسب این جام است.  
سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن ارائه توضیحاتی در مورد پیشنهاد به سرمربی این تیم از سوی تیم‌های خارجی گفت: به جاه‌طلبی‌های خودمان با برانکو ادامه می‌دهیم و هر سه جام را می‌خواهیم.
ایرج عرب درخصوص پیشنهاد فوری الاهلی عربستان به برانکو ایوانکوویچ برای قبول مربیگری این تیم گفت: ما با او قرارداد داریم. همه چیز هم در این قرارداد شفاف بیان شده است. آقای برانکو هم رسما موضع خود را اعلام کرده که به این قرارداد پایبند است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مربی خوب را همه می خواهند. اما قراردادی بین ما منعقد شده است که مانع از به وجود آمدن حاشیه‌های این‌چنینی می شود. با قدرت به کار با کادر فنی فعلی ادامه می دهیم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این باشگاه برای کسب جام های بیشتر قهرمانی افزود: مدعی هر سه جام هستیم. می خواهیم به ویترین افتخارات باشگاه اضافه کنیم. تمام تلاش خود را برای حصول این موفقیت به کار می بندیم تا باشگاه با آرامش هرچه بیشتر به فعالیت خود ادامه دهد.
وی در خصوص انتقال گادوین منشا از پرسپولیس به استقلال تهران نیز گفت: او بازیکن پرسپولیس دیگر نیست. بازیکن آزاد بوده است که می تواند به هر تیمی برود. سعی‌ام این است هرگز بدهی برای تیم به جا نگذارم. با منشا هم تسویه کامل داشتیم. کادر فنی او را نمی خواست و در لیست خروجی آقای برانکو قرار گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار