کد خبر: ۷۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
آخرین خبرها از عرضه اینترنتی گوشت 28500 تومانی
در حالی که چند روزی است اخباری مبنی بر توزیع گوشت به صورت اینترنتی مطرح می‌شود، پیگیری‌ها حاکی از احتمال بالای منتفی شدن این روش عرضه گوشت تنظیم بازاری و جایگزین شدن روشی دیگری به جای آن است.
فروش اینترنتی گوشت دولتی متوقف شد
در حالی که چند روزی است اخباری مبنی بر توزیع گوشت به صورت اینترنتی مطرح می‌شود، پیگیری‌ها حاکی از احتمال بالای منتفی شدن این روش عرضه گوشت تنظیم بازاری و جایگزین شدن روشی دیگری به جای آن است.
 طی روزهای گذشته برخی از رسانه‌ها به نقل از مسئولان شرکت پشتیبانی امور دام از فروش و توزیع گوشت قرمز تنظیم بازاری به صورت اینترنتی و آنلاین خبر می‌دادند تا مردم مجبور نباشند برای آن صف تشکیل دهند و ساعت‌ها به انتظار بنشینند.
 مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران با اعلام اینکه از پنج‌شنبه فروش گوشت‌های تنظیم‌بازاری در دو فروشگاه اینترنتی آغاز می‌شود، گفته بود: این دو فروشگاه اینترنتی محصولات مورد نیاز مردم را بر اساس هر کد پستی برای هر خانوار، درب منزل تحویل می‌دهند.
بر اساس اعلام مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران از پنج شنبه قرار بود فروش همه اقلام گوشت در دو فروشگاه اینترنتی به روز رسان و یخچال آغاز خواهد شد. بر این اساس فروشگاه اینترنتی به روز رسان از دیروز عرضه گوشت یخ زده برزیلی با قیمت هر کیلو 28500 تومان را آغاز کرده بود.
پایگاه فروش به روز رسان در خصوص طرح فروش تنظیم بازاری گوشت در این فروشگاه در اطلاعیه ای نوشته بود:
پیرو استقبال بی نظیر شهروندان از عرضه محصولات بازار فرآورده‌های پروتئینی در بازار آنلاین به روز رسان به استحضار می‌رساند مطابق روال فعالیت بازار آنلاین به روزسان محصولات سفارش داده شده در هر روز از روز بعد قابل تحویل است. شهروندان می‌توانند در هر بازره زمانی که برای آنها مطلوب است سفارش خود را برای روز بعد ثبت کرده و محصولات مورد سفارش را در همان زمان مقرر تحویل بگیرند.
 چنانچه ظرفیت تامین یا توزیع روز بعد تکمیل شود زمان قابل تحویل بعدی برای مشتریان به نمایش در می‌آید و این امکان وجود دارد که به جای مراجعه مجدد به سامانه در همان زمان سفارش خود را برای روزهای آتی ثبت کنند.
انتظار می‌رود با پیشرفت طرح و تعدیل تقاضا و همچنین افزایش ظرفیت‌های تامین و توزیع در کوتاه مدت میزان سفارشات با ظرفیت‌های تامین و توزیع به تعادل برشد.
لازم به ذکر است محصولات سفارش داده شده با وسایل نقلیه مجهز به سردخانه و با رعایت کامل زنجیره سرد تحویل می‌شود.
این در حالی بود که فروش گوشت یخ زده در فروشگاه به روز رسان که از چهارشنبه آغاز شده بود دیشب به سرعت هم پایان یافت و تلاش ها برای ثبت خرید در این سایت و سایت های مشابه به جایی نرسید.
حالا پیگیری‌ها برای انتشار جزئیات این طرح خبر از احتمال منتفی شدن فروش و عرضه اینترنتی گوشت می‌دهد چرا که یک منبع آگاه در وزارت جهاد کشاورزی در این باره به ایسنا گفت: از همان روزی که این خبر منتشر شد، هنوز هیچ چیز قطعی نشده بود و احتمال منتفی شدن آن می‌رفت چرا که چنین بسترها و زیرساخت‌هایی برای عرضه اینترنتی گوشت قرمز آن هم در این حجم و گستردگی وجود ندارد.
 وی با بیان اینکه تنها "شیوه عرضه" که همان فروش و توزیع اینترنتی، درباره گوشت قرمز تنظیم بازاری منتفی شده است، افزود: گمانه زنی‌های بسیاری مطرح می‌شود تا بتوان طرحی بهتر پیشنهاد داد که مردم در صف‌های طولانی برای دریافت گوشت قرمز منتظر نمانند چون در شأن آنها نیست و از سوی دیگر نیز با همین هدف به دنبال راهکاری بهتر بودیم.
 این منبع آگاه ادامه داد: در صدد ارائه روش و راهکاری بهتر برای رساندن این کالای اساسی و مورد نیاز به مردم هستیم که البته تا چند روز آینده ابلاغ خواهد شد و یکی از آن روش‌ها توزیع در جوامع هدفی است واقعاً به این یارانه دولتی نیاز دارند.
فروش اینترنتی گوشت دولتی متوقف شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار