کد خبر: ۷۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین در راستای سیاست بازدید ادواری از شعب بانک، روز چهارشنبه 17 بهمن ماه از سه شعبه مقدس اردبیلی، ولنجک و زعفرانیه در شهر تهران بازدید به عمل آورد.
بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از 3 شعبه شهر تهرانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان شعب مذکور دیدار کرد و در جریان امور جاری این شعب قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیأت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه و همچنین وضعیت مکانی مورد بررسی قرار داده و در خصوص راهکارهای موجود، بحث و گفت کردند.
بر اساس این گزارش مریم سرابی رئیس شعبه مقدس اردبیلی، محمدرضا صمدبین رئیس شعبه ولنجک و آرش احمدی کوشا رئیس شعبه زعفرانیه با ابراز خوشوقتی از حضور مدیرعامل و مدیران ارشد در شعب بانک مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود را در بخش‌های مختلف مطرح کردند و آنان به صورت تفصیلی راهکارهای لازم را در مورد موضوعات مختلف ارائه کردند.
گفتنی است در جریان این بازدیدها تهرانفر مدیرعامل بانک و هیات همراه وی، با یکایک کارکنان این شعب دیداری صمیمانه داشتند و در جریان نظرات، پیشنهادها و درخواست‌های آنان قرار گرفتند.
بر اساس این گزارش مدیرعامل بانک در جریان این بازدیدها از تمامی همکاران این شعب خواست برای بهبود عملکرد شعب، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را به‌طور مستمر و منظم با مدیریت امور شعب و مدیران ارشد بانک مطرح کنند.
تهرانفر در این بازدید با تشکر از حسن اعتماد و وفاداری مشتریان بانک تصریح کرد: لازم می‌دانم از مشتریان خوب و وفادار بانک کارآفرین تشکر کنم. تعداد زیادی از مشتریان بزرگ بانک علیرغم این‌که با پیشنهاد پرداخت سود بالاتر توسط بانک‌های دیگر روبرو هستند، همچنان بانک کارآفرین را مورد وثوق و اطمینان خود می‌دانند و حاضر نیستند منابع خود را به این بانک‌ها منتقل کنند.
وی همچنین افزود: علت این امر این است که مشتریان محترم، بانک کارآفرین را بانکی معتدل، کم ریسک و دارای تصمیم‌گیری‌های منطقی و به‌دوراز هیجان‌ها و التهابات مقطعی می‌شناسند و خوشبختانه چنین شناختی موجب شده است که همچنان به بانک کارآفرین وفادار بمانند.
وی همچنین افزود: اعتماد بالای مشتریان به بانک کارآفرین در سایه همت و تلاش یکایک کارکنان بانک محقق شده است و بنابراین جا دارد از تمامی همکاران خود صمیمانه تشکر و تقدیر نمایم.
مدیرعامل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ویژگی‌های شعب جدید و تازه‌تأسیس بانک کارآفرین خاطرنشان کرد: بررسی عملکرد کلی شعب بانک نشان می‌دهد که خوشبختانه آمار مطالبات غیرجاری و مشکوک‌الوصول شعب جدید بانک بسیار پایین است و این مسئله نشانگر آن است که این شعب با درایت و احتیاط، اعتبارسنجی دقیقی از مشتریان به عمل‌آورده‌اند تا با مشکلات عدیده بعدی روبه‌رو نشوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: