کد خبر: ۷۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پست‌بانک‌ایران با ایجاد باجه های بانکی و نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های خودپرداز در مناطق روستائی، خدمت‌رسانی مناسبی در این مناطق دارد.
پست‌بانک خدمت‌رسانی مناسبی در روستاها داردبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: سیدتقی کبیری نماینده‌ی مردم خوی و چایپاره و عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: یکی از کارهای خوبی که در وزارت ارتباطات و به ویژه در حوزه پست بانک اتفاق افتاده است، خدمات روستائی است. حداقل همین امسال مواردی در حوزه‌ انتخابی شهرستان خوی اتفاق افتاد و برای منطقه‌ای که شاید بالای 40روستا در بخش صفائیه دارد، با ایجاد باجه‌های بانکی و استقرار دستگاه‌خودپرداز(ATM) بخشی از خدمات بانکی و پولی را برای رفاه بیشتر مردم روستائی فراهم نموده است.
وی تصریح کرد: در گذشته شاید یک فرد روستائی به دلیل فاصله‌ی زیاد از شهر، باید دو روز وقت می‌گذاشت و متحمل هزینه‌های زیادی می‌شد تا کار بانکی خود را انجام دهد. اما با وجود پست بانک این مشکل مرتفع شده است.
نماینده‌ مردم خوی و چایپاره اظهارداشت: به نظر می‌رسد باید خدمات بانکی در روستاها کامل شود و خوشبختانه درحوزه‌ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کارهای خوبی انجام شده‌است، مخصوصاً در ارائه‌ خودپرداز‌هائی که برای روستاها در نظر گرفته‌اند و به دنبال آن خدماتی که پست بانک در روستاها ارائه می‌دهد به خوبی بیانگر این مهم است.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: هنوز نیاز جامعه‌ هدف روستائی به این بخش زیاد است. اگر پست بانک بتواند سریع‌تر و گسترده‌تر خدمات خود را توسعه دهد می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات روستائیان را در حوزه خدمات روزمره و به دنبال آن بحث اشتغال که وابستگی به این بخش دارد را حل کند.
کبیری درپایان تأکید کرد: تا به حال عملکرد پست بانک ایران نسبت به امکانات موجود، خوب بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: