کد خبر: ۷۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
نسخه شتاب 7 در بانک سرمایه با موفقیت راه اندازی شد.
بهره برداری از نسخه شتاب 7 در بانک سرمایهبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، با پایان یافتن مراحل پیاده سازی و تست سامانه شتاب 7 در بانک سرمایه، این سامانه به بهره برداری رسید. با راه اندازی این سامانه که مورد تایید ارکان نظارتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته، بانک سرمایه به عنوان یکی از بانک های خصوصی کشور، موفق به پیاده سازی و راه اندازی سامانه شتاب 7 شده است.
این اقدام در راستای ارتقای زیرساخت های نرم افزاری سامانه کارت های بانک سرمایه و به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر و سریعتر به مشتریان، صورت گرفته است. نسخه شتاب 7 دارای مزایا و امکانات جدیدتری نظیر انتقال از کارت به حساب از طریق شماره شبا، درخواست چکیده صورت حساب، پشتیبانی از تراکنش های مبتنی بر نشانه گذاری(Tokenization) و اضافه شدن تراکنش های مربوط به کیف پول الکترونیک (کیپا) نسبت به نسخه قبلی آن است که در انجام بهینه فعالیت های بانکی هموطنان نقش موثری ایفا می نماید.
هم اکنون زیر ساخت مربوط به سرویس های مذکور در بانک سرمایه ایجاد شده و فرآیند عملیاتی کردن این سرویس ها در دست اقدام است. ارتقای سوئیچ کارت بانک سرمایه به شتاب نسخه 7 اقدام دیگری در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان ارجمند می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: