کد خبر: ۷۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
مجمع تشخیص در صورت رد FATF باید نتیجه اش را بپذیرد
رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص موضوع استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: من از آقای صالحی همین امروز هم سوال کردم که شما برای ما استعفا نامه فرستادید که ایشان پاسخ دادند خیر.
تکذیب استعفای وزیر ارشاد در هیات دولت

فارس نوشت: رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص موضوع استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: من از آقای صالحی همین امروز هم سوال کردم که شما برای ما استعفا نامه فرستادید که ایشان پاسخ دادند خیر.

 محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: من از آقای صالحی همین امروز هم سوال کردم که شما برای ما استعفا نامه فرستادید که ایشان پاسخ دادند خیر.

وی با بیان اینکه حتما باید زودتر راه حل هایی برای گرانی داشته باشیم، افزود: امروز در جلسه هیات دولت در مورد جلسه شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام صحبت شد برخی مسولین امروز گفتند با فضایی که برای بانک های ما ایجاد کرده اند در صورت عدم تصویب این لوایح فشار بیشتر می شود.

واعظی تصریح کرد: اگر مجمع تشخیص مصلحت نظام این لوایح را تصویب نکند باید نتیجه آن را بپذیرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به سوالی پیرامون اجلاس ورشو، گفت: ما عملا برای اجلاس ورشو حسابی باز نکرده ایم، ما معتقدیم کشورهای منطقه برای این منطقه دل می سوزانند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار