کد خبر: ۷۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
محوری ترین موضوع بیست و هشتمین همایش مدیران بانک قوامین تشریح وضعیت اقتصادی و نظام بانکی با تمرکز بر بودجه ۹۸ بانک بود.
تشریح محوری ترین موضوع بیست و هشتمین همایش مدیران بانک قوامینهمایش‌های سراسری مدیران همواره اهداف کلی را مدنظر دارد که در بیست و هشتمین دوره ی این همایش به صورت ویژه، وضعیت فعلی اقتصادی، نظام بانکی و ضرورت‌های پیش‌‍‌رو با تمرکز بر کلیات بودجه ۹۸بانک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  
دکتر علی ابدالی معاونت طرح و برنامه بانک با بیان مطلب فوق در خصوص ارزیابی نتایج برگزاری بیست و هشتمین همایش سراسری مدیران گفت: این همایش در ایجاد شفاف‌سازی و نگرش‌های صحیح در مدیران نسبت به موضوعات روز کشور از جمله بحث تحریم‌ها و نیز موضوعات پیش روی بانک قوامین موفق عمل کرد که به نظر می‌رسد بانک در شرایط کنونی بیش از همایش‌های گذشته به برگزاری چنین فضای هم‌اندیشی و شفاف‌سازی نیازمند بوده است.
وی درباره ی میزان تحقق نتایج مورد انتظار در همایش مذکور افزود: طبق سخنان مدیر عامل محترم بانک، لازم است کلیه‌ی مدیران با در نظر گرفتن سند تحول راهبردی بانک و بهره برداری از ظرفیت ها و با تمرکز بر نخبه پروری درون سازمانی در راستای تحقق اهداف و بودجه ی سال ۹۸ بانک اهتمام ورزند. این معاونت نیز در نظر دارد با سرلوحه قرار دادن کلیه‌ موارد مطرح شده در این همایش در راستای حفظ و نگهداری مجموعه ی بانک قوامین در جایگاه شایسته خود تلاش کند.
دکتر ابدالی با اشاره به محورهای اصلی همایش‌های آینده بانک تصریح کرد: انتظار می‌رود مدیران بانک پس از برگزاری دوره ی بیست و هشتم همایش، در ابتدا به بررسی موضوعات مطرح شده در آن، اولویت‌ها و اهداف مدیریت بانک و همچنین تحلیل نتایج گزارش‌های ارائه شده توسط خود و سایر مجموعه‌ها بپردازند و در مرحله بعد دستاوردهای این بررسی‌ها را با مجموعه متبوع خود در میان گذاشته و در یک جلسه هم‌اندیشی نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها را شناسایی کرده و استراتژی‌های مناسب را اتخاذ کنند.  
وی ادامه داد: مدیران با عبور از این مراحل، می توانند برنامه‌های آینده خود را به صورت منطقی و کارا تعیین کرده و موضوعات و محورهای اصلی آن را مطرح کنند و همچنین به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در همایش‌های دوره‌ای بانک قوامین که به صورت فصلی برگزار می‌شود، عملکرد مناسبی را ارائه نمایند.
معاونت طرح و برنامه ی بانک قوامین  با اشاره به اینکه بدون ترديد يکي از حساس‌ترين و چالش‌برانگيزترين موضوعات در هر سازمان اهتمام به سرمایه انساني است؛ خاطرنشان کرد: شايد بتوان گفت در اغلب موارد ميزان توانايي مديران در اعمال مديريت مطلوب منابع انساني و فائق آمدن بر مشکلات کارکنان، تا حد زيادي تعيين کننده ميزان موفقيت هر سازمان خواهد بود. به عبارت ديگر، با توجه به نقش حياتي سرمايه انساني در موفقيت يا ناکامي بانک در رسيدن به اهداف خود، ميزان توفيق مديران در حل و فصل مسائل و نگرانی‌های کارکنان، قطعاً نقش مؤثري در موفقيت و نيل به اهداف خواهد داشت.  
وی در پایان گفت: پرداختن به امور ایجاد ارتباطات کارآمد در راستای کاهش شایعات بین کارکنان، تقویت امنیت شغلی، شفاف‌سازي در خصوص موارد مرتبط با جبران خدمات کارکنان، شفاف‌سازی موارد مرتبط با امور رفاهی و تسهیلات، صندوق‌های رفاه و ذخیره و بازنشستگی کارکنان، ترویج و انتشار فرهنگ سازمانی بانک قوامین از جمله مسائلی است که در راستای تقویت و تعالی سرمایه ی انسانی مجموعه ی خودمان دنبال می کنیم.  
وی هم چنین تاکید کرد: به منظور تحقق اهداف و حفظ و ارتقاء بیش از گذشته ی جایگاه بانک در جامعه بایستی تقویت و به روز رسانی دانش کارکنان و مدیران را همواره به عنوان فرهنگ غالب مدنظر داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: