کد خبر: ۷۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
شاگردان برانکو به دنبال جبران شکست و بازگشت به صدر
حساس‌ترین بازی این هفته بین تراکتورسازی و استقلال، تیم‌های چهارم و پنجم جدول برگزار می‌شود و برنده آن خود را بیش از پیش به جمع مدعیان صدرنشین نزدیک می‌کند.
بازی حساس استقلال و تراکتور در هفته داغ لیگ برتر

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز (پنج شنبه) با برگزاری ۲ بازی آغاز خواهد شد و یک شنبه هفته آتی هم به اتمام خواهد رسید. البته تیم‌های ذوب آهن و سایپا که سه شنبه هفته آتی باید در دور سوم مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب به مصاف الغرافه و الریان قطر بروند طبق برنامه باید در هفته هجدهم با هم رو به رو می‌شدند که با توجه به حضورشان در رقابت‌های آسیایی این بازی به زمان دیگری موکول شد.

حساس‌ترین بازی این هفته بین تراکتورسازی و استقلال، تیم‌های چهارم و پنجم جدول برگزار می‌شود و برنده آن خود را بیش از پیش به جمع مدعیان صدرنشین نزدیک می‌کند.

پرسپولیس- استقلال خورستان (پنج شنبه ۲۵ بهمن- ساعت ۱۶- ورزشگاه آزادی تهران)

سرخ پوشان پایتخت پس از بازی جنجالی مقابل فولاد خوزستان که با ثبت نخستین شکست این تیم در لیگ هجدهم همراه بود در این هفته هم باید برابر دیگر تیم اهوازی قرار بگیرند که البته برخلاف فولاد با وضعیتی بحرانی در جدول لیگ مواجه است.

کریم بوستانی، سرمربی استقلال خوزستان که تیمش اکنون با ۶ امتیاز قعرنشین جدول است از بازی با پرسپولیس به عنوان نبرد تیم‌های غنی و فقیر لیگ یاد کرده است.

برانکو ایوانکوویچ و تیمش هفته گذشته با شکست از فولاد ۳۴ امتیازی مانده و با یک پله سقوط صدرنشینی را از دست دادند. به همین دلیل آن‌ها برای در کورس ماندن به هیچ وجه جوان‌های پرانگیزه استقلال خوزستان را دست کم نمی‌گیرند.

به جز احمد نوراللهی محروم، حسین ماهینی، محمد انصاری، آدام همتی و محسن ربیع خواه به دلیل آسیب دیدگی نمی‌توانند در بازی امروز تیمشان را همراهی کنند و البته آبی‌ها هم مهرداد پورابوالقاسم و احمد آل نعمه را به همین سبب در اختیار ندارند.

بازی رفت پرسپولیس و فولاد با حواشی گسترده‌ای همراه شد و در نهایت آن دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

داور: موعود بنیادی فر

کمک ها: تورج عیوض محمدی - علی دودانگه

کمک داوران اضافی: سعید رحیمی مقدم – شاهو اصلانی

داور چهارم: هادی طوسی

ناظر: حسن کامرانی فر

شاگردان برانکو به دنبال جبران شکست و بازگشت به صدر / مصاف حساس استقلال و تراکتور در تبریز

صنعت نفت آبادان- پدیده شهر خودرو (پنج شنبه ۲۵ بهمن- ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه- ورزشگاه تختی آبادان)

پدیده در روزی که نمی‌تواند از یحیی گل محمدی روی نیمکت سرمربیگری اش استفاده کند باید در آبادان به مصاف برزیل ایران برود که پس از شکست مقابل ماشین سازی ۱۷ امتیازی ماند و به رده یازدهم جدول سقوط کرد.

هرچند پدیده با توجه به فاصله‌ای که با تراکتورسازی دارد خیالش نسبت به حفظ جایگاه سومی اش در پایان این هفته راحت است، اما این تیم ۳۴ امتیازی امیدوار است با برتری مقابل صنعت نفت و لغزش احتمالی سپاهان و پرسپولیس بار دیگر به صدرجدول رقابت‌ها بازگردد.

البته شاگردان پائولو سرجیو هم به هیچ وجه نمی‌خواهند به منطقه قرمز لیگ نزدیک شوند و اگر تیم مشهدی را شکست دهند در صورت امتیاز از دست دادن نساجی و شکست ماشین سازی از سپیدرود به دلیل برگزار نشدن دیدار سایپا در هفته هجدهم روی پله هشتم جدول می‌ایستند.

دیدار رفت صنعت نفت و پدیده با برتری یک بر صفر تیم مشهدی به اتمام رسید.

داور: محمدحسین ترابیان

کمک ها: بابک داوری – قهرمان نجفی

کمک داوران اضافی: سیدمیرغفاری – جواد رحیم زاده

داور چهارم: جلیل شعرانی

ناظر: یدالله جهانبازی

شاگردان برانکو به دنبال جبران شکست و بازگشت به صدر / مصاف حساس استقلال و تراکتور در تبریز

تراکتورسازی- استقلال تهران (جمعه- ۲۶ بهمن- ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه- ورزشگاه یادگار امام تبریز)

با توجه به برگزاری حساس‌ترین بازی هفته در تبریز و نمایش قدرتمندانه تراکتورسازی و استقلال در دور برگشت لیگ برتر انتظار می‌رود روز برگزاری این بازی جای سوزن انداختن هم در ورزشگاه یادگار امام تبریز نباشد.

هر ۲ تیم دست کم از ۲ جین ستاره در ترکیب خود بهره می‌برند و به جز وضعیت نامشخص آیاندا پاتوسی در فهرست آبی پوشان پایتخت و محرومیت محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی (مدافع و هافبک استقلال) جرج لیکنز بلژیکی و وینفرد شفر آلمانی می‌توانند از تمام مهره هایشان برای این بازی بهره بگیرند. آسیب دیدگی کوین کنستانت هم تا حد زیادی رفع شده و به احتمال فراوان او برای نخستین بار در ترکیب سرخ‌های تبریز بازی خواهد کرد.

تراکتورسازی که اکنون با ۳۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد برای حفظ این جایگاه و کاهش فاصله اش با سه تیمی که از این تیم بالاتر هستند باید به هر شکلی شده انتقام شکست ۳ بر صفر دور رفت از استقلال را بگیرد. از طرفی وینفرد شفر که تیمش با یک بازی کمتر نسبت به ۴ تیم صدرجدولی ۲۸ امتیازی است و در رتبه پنجم جای گرفته است با برتری مقابل تراکتور می‌تواند جای این تیم را در جدول بگیرد.

داور: اشکان خورشیدی

کمک ها: محمدرضا منصوری – علیرضا ایلدروم

کمک داوران اضافی: پیام حیدری – کوپال ناظمی

داور چهارم: جواد مداح

ناظر: محمدرضا فلاح

شاگردان برانکو به دنبال جبران شکست و بازگشت به صدر / مصاف حساس استقلال و تراکتور در تبریز

سپیدرود رشت- ماشین سازی تبریز (جمعه- ۲۶ بهمن- ساعت ۱۶- ورزشگاه سردار جنگل رشت)

سبزپوشان تبریزی با برتری در هر ۲ بازی ابتدایی خود در نیم فصل دوم جهش خوبی در جدول داشتند و اکنون با ۲۰ امتیاز هشتم هستند، اما این تیم برای حفظ و ارتقای جایگاهش به رتبه ششم در صورت متوقف شدن پارس جنوبی در این هفته و شکست فولاد از نفت مسجد سلیمان کار بسیار سختی مقابل سپیدرود و هواداران پرشور این تیم دارد.

علی کریمی خوب می‌داند سپیدرود در صورت امتیاز از دست دادن برابر حریف تبریزی با وضعیتی بحرانی برای بقا در لیگ مواجه می‌شود چراکه رشتی‌ها تنها ۱۱ امتیاز داشته و فقط یک رده با قعر جدول فاصله دارند.

۲ تیم برای این دیدار بازیکن محرومی ندارند. دیدار رفت ماشین سازی و سپیدرود با تساوی یک بر یک پایان یافت.

داور: وحید کاظمی

کمک ها: سعید علی نژادیان – امیر محمد داودزاده

کمک داوران اضافی: یاسر همرنگ – محمدباقر پورباقر

داور چهارم: یعقوب حجتی

ناظر: ابراهیم میرزابیگی

شاگردان برانکو به دنبال جبران شکست و بازگشت به صدر / مصاف حساس استقلال و تراکتور در تبریز

پیکان- سپاهان اصفهان (جمعه- ۲۶ بهمن- ساعت ۱۶- ورزشگاه شهدای شهرقدس)

سپاهان پس از برتری ۳ بر صفر مقابل سپیدرود و باز پس گرفتن صدرجدول از پرسپولیس باید در این هفته مقابل حریفی قرار بگیرد که برای جلوگیری از رقم خوردن هشتمین شکست متوالی اش باید دست کم یک امتیاز از تیم امیر قلعه نویی بگیرد.

حسین فرکی خوب می‌داند پیکان که اکنون با ۱۶ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفته در صورت شکست از سپاهان بیش از پیش به منطقه خطر جدول نزدیک می‌شود و به همین دلیل خودروسازان به راحتی اجازه کسب پیروزی و تداوم صدرنشینی را به زردپوشان دیار نصف جهان نمی‌دهند. نکته امیدوار کننده برای پیکان بدون شکست ماندن این تیم در ۵ بازی اخیرش مقابل سپاهان است، اما این نکته را هم نباید از یاد برد که سرمربی جدید پیکان هم در ۶ تقابل اخیرش با امیر قلعه نویی در کسب پیروزی ناکام بوده است در بازی رفت ۲ تیم سپاهان و پیکان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

داور: حسین زرگر

کمک ها: حسن ظهیری – یعقوب سخندان

کمک داوران اضافی: علی بای – کیوان علی محمدی

داور چهارم: محمدرسول ذورقی

ناظر: رحیم رحیمی مقدم

شاگردان برانکو به دنبال جبران شکست و بازگشت به صدر / مصاف حساس استقلال و تراکتور در تبریز


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار