کد خبر: ۷۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
رییس شعبه تبریز بانک توسعه صادرات گفت: با گذشت بیش از دو دهه از فعالیت این بانک در استان آذربایجان شرقی و به لحاظ وجود شهرکهای تولیدی و صنعتی، حجم بالای صادرات غیرنفتی و ظرفیت‌های بالقوه صادراتی در استان، این شعبه توانسته است با اعطای انواع تسهیلات ریالی و ارزی در عرصه توسعه صادرات غیرنفتی حضوری موثر داشته باشد.
اعلام آمادگی شعبه تبریز بانک توسعه صادرات برای ارائه خدمات به شهرکهای صنعتیحسین حسین پور در گفت و گو با روابط عمومی بانک توسعه صادرات با اعلام این مطلب افزود: تمامی صادرکنندگان ممتاز و دارندگان مدال افتخار و بیش از 90% از صادرکنندگان استان از مشتریان این بانک بوده و از خدمات بانک توسعه صادرات بهره مند گردیده اند.
رییس شعبه تبریز بانک توسعه صادرات درخصوص پروژه های تامین مالی شده توسط این شعبه از بدو تاسیس گفت: این شعبه در زمینه احداث خط انتقال برق 400 کیلو ولت جلفا به مبلغ 130 میلیارد ریال تامین مالی انجام داده است .
وی ادامه داد: شعبه تبریز در بخش تولید کیسه سیمان بیش از سه میلیون یورو، نبشی و میلگرد شش میلیون دلار ، نزدیک به پنج میلیون یورو و چهارصد هزار دلار تسهیلات در بخش تولید گونی، سه میلیون یورو دربخش تولید پروفیل پی وی سی و همچین در بخش تولید خاک چینی 13میلیون دلار تامین مالی انجام داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: