کد خبر: ۷۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
آزمون استخدامی بانک صادرات ایران روز جمعه ٢٦ بهمن‌ماه سال ٩٧ با حضور ١٠ هزار نفر از متقاضیان برگزار شد.
١٠ هزار نفر در آزمون استخدامی بانک صادرات ایران شرکت کردندبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با انجام این آزمون که به صورت همزمان در ١٧ استان کشور برگزار شد، از میان شرکت‌کنندگان، تعداد ٧٥٦ نفر پس از گذراندن مراحل نهایی به استخدام این بانک درخواهند آمد و برای تصدی سمت‌های بانکداری و بانکیاری (تحویلدار) به کار مشغول خواهند شد.
بنابراین گزارش، این بانک از میان داوطلبان دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های بانکداری، حسابداری، حسابرسی، مهندسی مالی، مالی، ریسک و بازارهای مالی، علوم اقتصادی، مهندسی صنایع، مدیریت در گرایش‌های مختلف علوم رایانه و فناوری اطلاعات، حقوق، آمار، ریاضی و زبان انگلیسی استخدام می‌کند.
براساس این گزارش، متقاضیان در ١٧ استان کشور شامل؛ اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مازندران، هرمزگان، همدان و یزد براساس ضوابط و آیین‌نامه استخدامی مربوطه، از طریق آزمون کتبی، مصاحبه، معاینات پزشکی و ... فرصت استخدام در بزرگ‌ترین بانک خصوصی کشور را دارند.
زمان اعلام نتایج این آزمون و انجام سایر مراحل استخدام متعاقباً توسط سایت رسمی بانک به نشانی www.bsi.ir اعلام خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: