کد خبر: ۷۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸
حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین در راستای سیاست بازدید ادواری از شعب بانک، روز چهارشنبه 24 بهمن ماه از شعب یوسف‌آباد شمالی، مطهری غربی و مدیکو در شهر تهران بازدید به عمل آورد.
بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از 3 شعبه در شهر تهرانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان شعب مذکور دیدار کرد و در جریان امور جاری این شعب قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیأت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه و همچنین وضعیت مکانی مورد بررسی قرار داده و راهکارهای لازم را ارائه دادند.
بر اساس این گزارش محمود قره‌گزلی رئیس شعبه یوسف‌آباد شمالی، آتوسا میرمحمدی طهرانی رئیس شعبه مطهری غربی و طناز رودی رئیس شعبه مدیکو، با خوشامدگویی به مدیران ارشد بانک برای حضور و بازدید از شعب، این اقدام را مایه دلگرمی تمامی کارکنان شعب و افزایش انگیزه کاری عنوان کردند.
گفتنی است در جریان این بازدیدها تهرانفر مدیرعامل بانک و هیات همراه وی، با یکایک کارکنان این شعب دیداری صمیمانه داشتند و در جریان نظرات، پیشنهادها و درخواست‌های آنان قرار گرفتند.
بر اساس این گزارش تهرانفر در جریان این بازدیدها پس از شنیدن نظرات روسای شعب مذکور در خصوص مشتریان بزرگ، از همکاران این شعب خواست برای بهبود عملکرد شعب، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را به طور مستمر و منظم با مدیریت امور شعب و مدیران ارشد بانک مطرح کنند.
مدیرعامل بانک کارآفرین در ادامه با ابراز خوشوقتی از حضور در جمع صمیمی همکاران شعب خاطرنشان کرد: حمایت همه‌جانبه از شعب و تسریع در رسیدگی به نیازها، درخواست‌ها و مشکلات آنان از اولویت‌های اصلی است.
تهرانفر همچنین با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر شعب به بانکداری شرکتی خاطرنشان کرد: نظام بانکی در چند سال اخیر شاهد تغییر و تحولات زیادی بوده است. شرایط اقتصادی در همه مدل‌های کسب و کار و از جمله مشاغل بانکی تغییر کرده است. این تغییرات به دلیل تغییر نوع درخواست‌ها و نیاز مشتریان و ضرورت پاسخگویی به این نیازها بوده است.
وی افزود: بروز و ظهور تکنولوژی‌های جدید موجب شده است تا بانک‌ها سیستمی را طراحی کنند تا پاسخگوی کلیه نیازهای مشتریان شرکتی باشند، که عموماً مشتریان بزرگی هستند و نسبت به مشتریان دیگر نیازهای بانکی بسیار متفاوت و متنوع‌تری دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: