کد خبر: ۷۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مديرعامل بانك صنعت و معدن اظهار داشت: با اجرایی شدن قرارداد همكاري بين اين بانك و شركت سايپا 150 قطعه ساز که با اين خودروساز همکاری می‌کنند، مي توانند با معرفي سايپا و تأييد وزارت صنعت، معدن و تجارت از 4 هزار ميليارد تسهیلات بانكي استفاده كنند.
امضای قرارداد 4000 میلیارد ریالی بین بانک صنعت و معدن و سایپابه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، در راستاي سياستهاي دولت براي حفظ اشتغال و حمايت از توليد ملي، مديرعامل اين بانک و مديران گروه سایپا 28 بهمن ماه قراردادي برای تأمین مالی قطعه سازان اين شركت به امضا رساندند.
حسين مهري مدير عامل و رييس هيأت مديره بانك صنعت و معدن در حاشیه امضاء این قرارداد اظهار داشت: مطابق این توافق قطعه سازانی که از طرف گروه سایپا به بانک صنعت و معدن معرفی می‌شوند، می‌توانند به منظور تأمين سرمايه در گردش خود و افزایش توان تولید، تسهيلات دریافت کنند و هدف ما اين است كه شركت هاي خودروسازي همچون سايپا كه بخش بزرگي از نياز كشور را مرتفع مي كنند، بتوانند سطح توليدات خود را در حد مطلوب حفظ كنند.
وی افزود: با اجرایی شدن این قرارداد 150 قطعه ساز که با سایپا همکاری می‌کنند 4 هزار میلیارد ریال تسهيلات دریافت خواهند کرد.مهري عنوان داشت: كل تسهيلات اختصاص يافته توسط اين بانك به شركت سايپا بالغ بر 11 هزار و 500 ميليارد ريال است.
مديرعامل گروه خودروسازی سایپا نيز ضمن تقدير از بانك صنعت و معدن براي اين اقدام سازنده و مؤثر، تصریح کرد: خريد قطعات مورد نیاز گروه سایپا از طریق اين شرکت ها اقدامي در جهت مدیریت زنجیره تأمین است و مساعدت اين بانك براي سرمايه در گردش اين شركت ها گام مهمي در جهت حفظ منافع قطعه سازان بوده كه منافع سايپا و مشتريان آن در گرو تأمين منافع آنها مي باشد.
 

نام:
ایمیل:
* نظر: