کد خبر: ۷۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
به اطلاع مشتريان ارجمند بانک اقتصادنوين مي‌رساند بر اساس مجوز بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران و به منظور تسريع در امور مشتريان، اوراق گواهي سپرده مرحله 25 صادره توسط اين بانک با اوراق جديد جايگزين مي‌شود.
اطلاعیه بانک اقتصادنوین در خصوص اوراق گواهی سپرده مرحله 25به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در پي سررسيد شدن اوراق گواهي سپرده منتشره در بازه زماني 96.11.28 لغايت 96.12.10 و با مجوز صادره از سوي بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران اين اوراق از روز يک‌شنبه مورخ 97.11.28 ، قابل تبديل به اوراق گواهي سپرده جديد با نرخ 18 درصد سالانه با مقاطع پرداخت سود ماهيانه مي‌باشد.
اوراق جديد با نام و قابل انتقال به غير و همراه با قابليت بازخريد قبل از سررسيد نزد شعب بانک اقتصادنوين با نرخ بازخريد کمتر از شش ماه ماندگاري از تاريخ خريد معادل 10 درصد ساليانه و با بيش از شش ماه ماندگاري از تاريخ خريد 14 درصد ساليانه مي‌باشد.
شايان ذکر است به منظور رفاه حال مشتريان گرانقدر بانک اقتصادنوين و تسريع در امور ايشان، براي تبديل موصوف نيازي به مراجعه مشتريان ارجمند به شعبه نخواهد بود و اين تبديل به صورت سيستمي انجام خواهد شد.
مشتريان گرامي مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر به شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور مراجعه و يا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان اين بانک به شماره 48031000-021 تماس حاصل کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: