کد خبر: ۷۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه بانک شهر با ارایه خدمات به روز و نوین به اهالی کتاب و کتابخوانی در کمک به حوزه فرهنگ خوش درخشیده است،گفت: عملکرد این بانک در نمایشگاه های کتاب استانی قابل قبول است.
عملکرد قابل قبول بانک شهر در نمایشگاه های کتاب استانیبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، غلامعلی سفید با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب یزد افزود: حضور بانک شهر در نمایشگاه های کتاب استانی باعث افزایش استقبال عمومی از این رویداد فرهنگی شده است.
سفید تصریح کرد: معتقدم حمایت های بانک شهر از برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی نقش اساسی در افزایش فروش کتاب و محصولات فرهنگی دارد.
وی با تاکید بر اینکه بانک شهر با حضور خود در نمایشگاه های کتاب استانی بر امتیاز و عملکرد برگزاری مهمترین و بزرگترین رخداد فرهنگی استان های کشور می افزاید،ادامه داد: این بانک با حمایت از نمایشگاه های کتاب در رشد شاخص های فرهنگ عمومی جامعه شهری نقش مستقیم و اثرگذاری ایفا می کند.
رئیس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه اظهار کرد: امید است با استقبال از برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب بزرگ یزد شاهد ارتقای بیشتر و روزافزون فرهنگ عمومی دارالعباده باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: