کد خبر: ۷۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
یکم، دوم و سوم اسفندماه بیش از 300 قلم کالا با تخفیف بالای 40 درصد در فروشگاه های رفاه به فروش می رسد.
تخفیف های ویژه «حراجستون» در فروشگاه های رفاه سراسر کشوربه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، فروش ویژه سه روز 1 الی 3 اسفندماه به نام «حراجستون» در فروشگاه های رفاه سراسر کشور برگزار می شود.
《علی صبری》، مدیر بازاریابی و برندینگ شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با اعلام این خبر گفت : در حراجستون بیش از 300 قلم کالا با تخفیف بیش از 40 درصد به فروش می رسد. مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد شوینده، انواع میوه و سبزیجات تازه، پوشاک و... از جمله اقلام کالایی منتخب است که در این حراج بزرگ آخر سال در فروشگاه های رفاه سراسر کشور با تخفیفات ویژه به فروش می رسد. این مدل سالهاست در کشورهای دیگر رایج است و رفاه برای اولین بار در ایران حراج پایان سال را به شکلی وسیع برگزار می کند.
صبری خاطرنشان کرد: مشتریان می توانند در کنار بهره مندی از تخفیفات فوق العاده فروش ویژه «حراجستون» با هر  ۱۰۰ هزار تومان خرید 1 امتیاز و مانند قرعه کشی های قبلی، با افزایش امتیاز و خریدهای بیشتر می توانند شانس خود را جهت برنده برنده شدن یک دستگاه خودرو برلیانس افزایش دهند.
مشتریان می توانند جهت شرکت در قرعه کشی ها بعد از خرید شماره موبایل را جهت ثبت در سامانه باشگاه مشتریان رفاه به صندوق دارهای مستقر در فروشگاه ها ارائه دهند.
وی در پایان افزود : مشتریان می توانند اخبار جدید و اسامی برندگان جشنواره "برفاره” رفاه را از طریق سایت اینترنتی، اینستاگرام، تلگرام، اپلیکشین رفاه من و آپارات رفاه در فضای مجازی هم دنبال کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: