کد خبر: ۷۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه "ما" با نمایندگان منتخب شورای هماهنگی استان تهران نشست صمیمانه ای برگزار و به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعاتی همچون دغدغه ها و مشکلات نمایندگان استان تهران پرداختند.
نشست مدیرعامل بیمه به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" ، حجت بهاری فر  در این نشست ضمن  تاکید بر لزوم تلاش بیشتر برای جذب بیمه نامه و افزایش سهم بیمه "ما"در بازار بیمه، گفت:  نمایندگان ضمن رعایت اخلاق حرفه ای ، مدیریت ریسک وانتخاب ریسک های مطلوب، توجه بیشتر به بیمه گذاران و تکریم مشتریان و بیمه گذاران را  باید سرلوحه کارخود قرار دهند. در ادامه نیز نمایندگان منتخب نظرات، پیشنهادات، مشکلات و دغدغه های خود را در راستای بهبود شرایط شرکت در فضای بسیار صمیمانه ای با حضور معاون شبکه فروش و توسعه بازار و مدیر امور نمایندگان ، کارگزاران و شعب اعلام کردند.
بر اساس این گزارش، چگونگی درجه بندی نمایندگان شبکه فروش، افزایش اعتبار صندوق نقدی نمایندگان، تفویض اختیار، تسریع در تمدید بیمه نامه ها و لزوم برگزاری نشست های ماهانه با منتخبین شورای هماهنگی و تشریک مساعی از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
گفتنی است انتخابات اعضای شورای هماهنگی نمایندگان استان تهران  اخیرا بعد از هفت سال  با حضور  نمایندگان استان برگزار و 3 نماینده منتخب برای  تسهیل ارتباط میان ستاد و نمایندگان معرفی شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: