کد خبر: ۷۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
عیسی امامی عضو هیات مديره بانک قرض‌الحسنه مهر ايران به منظور بررسي و ارزيابي عملکرد شعب، شناسايي ظرفيت و پتانسيل‌هاي موجود و اقدامات انجام شده در زمينه جذب منابع، تخصيص بهينه مصارف و پيگيري وصول مطالبات به استان آذربايجان شرقي سفر کرد.
ارزیابی عملکرد شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقيبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامي، در بازديد از شعب و دواير ستادي مديريت شعب استان آذربايجان شرقي ضمن ارزيابي آمار عملکرد شعب در حوزه هاي مختلف از تلاش جمعي براي دستيابي به ارتقاء شاخص هاي بانکي و رشد ۴۰ درصدي منابع قرض الحسنه در سال جاري تقدير کرد.
امامی، در این بازدیدها بر اهمیت مديريت و نظارت دقيق بر منابع، تلاش براي جذب سهم بيشتري از بازارهاي موجود و ارائه مطلوب‌تر خدمات بانکي و تسهيلات به نيازمندان واقعي جامعه تاکيد کرد و گفت: کميته هاي راهبرد شعب با هدف شناخت دقيق و جهت دهي به فعاليتهاي بازاريابي در راستاي اهداف عالي بانك تشكيل شده اند.
وی آگاهی و اطلاعات کامل روسای شعب در خصوص مسائل کلان اقتصادی،ظرفيت ها و توانمندي هاي بومي را حياتي دانست و افزود: استان آذربايجان شرقي از ظرفيت هاي بسيار بالايي در حوزه هاي مختلف برخوردار است و بايد در بحث منابع به جايگاه واقعي خود دست يابد.
عیسی امامی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ايران در سال گذشته با ۸۳ درصد و در سال جاري با بيش از ۴۰ درصد رشد منابع رتبه اول در سيستم بانکي را دارد. عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران ادامه داد: اين بانك در آمار تسهيلات پرداختي نيز از بانك هاي بزرگ كشور پيشي گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: