کد خبر: ۷۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران با ایجاد غرفه در دومین نمایشگاه تخصصی بسیج صنعتی کشور به معرفی دستاوردها و اقدامات این بانک در زمینه های صنعتی و فناوری و اشتغال زائی پرداخته است که در اولین روز فعالیت نمایشگاه مورد بازدید مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور و سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستعضفین قرار گرفت.
معرفی دستاوردها و اقدامات پست بانک ایران در نمایشگاه بسیج صنعتی کشوربه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: عبدالرحمن آقائی فرمانده حوزه بسیج این بانک در بازدید سردار غیب پرور از غرفه مذکور گفت: اقدامات و دستاوردهای بانک را در این غرفه در زمینه های مختلف اقتصادی و اشتغال زائی و کمک به رونق فعالیت های صنعتی و فناوری به بازدیدکنندگان معرفی می کنیم.
وی افزود: پست بانک ایران با توجه به اینکه در اواخر دهه دوم انقلاب اسلامی پای به عرصه خدمت رسانی گذاشته است اما با بیش از دو دهه فعالیت خود به ویژه در حوزه های روستائی به خوبی توانسته است رسالت خدمت رسانی را به خوبی انجام دهد.
آقائی تصریح کرد: بسیج پست بانک ایران در این نمایشگاه به معرفی نرم افزار "سیستم ارزیابی تخصیص منابع براساس آورده مشتری و تجزیه و تحلیل و گزارش مالی اقتصادی" طراحی شده توسط کانون بسیج متخصصین بانک را به نمایشگاه گذاشته است.
وی تأکید کرد: این نرم افزار قابلیت اجرائی در تمامی بانک و مؤسسات پولی و اعتباری را دارد و آماده ایم تا آن را دراختیار شبکه بانکی قرار دهیم.
آقائی گفت: پست بانک ایران در ارزیابی عملکرد بانک های دولتی توانسته است به عنوان بانک برتر انتخاب شود که کسب این موفقیت بیانگر تلاش مضاعف و اقدامات این بانک است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران در ادامه به معرفی اقدامات شاخص بسیج بانک در زمینه های مختلف پرداخت و افزود: استقرار نرم افزار یکپارچه و جامع بانکی، عاملیت صندوق توسعه ملی و قانون ایجاد اشتغال پایدار روستائی و عشایری، تأمین مالی مشاغل خرد روستائی، توسعه بانکداری الکترونیک و نصب و راه اندازی بیش از 2700 دستگاه خودپرداز درسطح کشور از جمله این اقدامات است.
گفتنی است: دومین نمایشگاه تخصصی بسیج صنعتی کشور با عنوان "سرآمدان فناوری و صنعت" طی روزهای سوم لغایت ششم اسفندماه سال جاری درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و غرفه بسیج پست بانک ایران درکنار مجموعه های مرکز مقاومت بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ها و سازمان های تابعه طی روزهای یاد شده از ساعت 9 لغایت 17 آماده بازدید علاقمندان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: