کد خبر: ۷۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
بحران گرسنگی در ونزوئلا؛
مقامات ونزوئلا می‌گویند درباره دزدی حیوانات از باغ‌ وحشی در غرب شهر زولیا که احتمالا ربوده شده‌اند تا به عنوان غذا مصرف شوند تحقیق خواهند کرد.
حیوانات باغ‌وحش را دزدیده و خوردند!
مقامات ونزوئلا می‌گویند درباره دزدی حیوانات از باغ‌ وحشی در غرب شهر زولیا که احتمالا ربوده شده‌اند تا به عنوان غذا مصرف شوند تحقیق خواهند کرد.

به گزارش یورونیوز، پلیس ونزوئلا گفته است طی این رخداد، دو گراز نژاد آمریکایی در آخر هفته گذشته از باغ‌وحش شهر زولیا در نزدیکی مرز کلمبیا ربوده شده‌اند.

لوئیس مورالز، یکی از مقامات پلیس این کشور، گفته است: «تلقی ما این است که این جانوران به قصد خورده شدن دزدیده شده‌اند.»

لئورنادو نونز، رئیس باغ وحش، نیز با اعلام اینکه در هفته‌های اخیر ۱۰ گونه جانوری قربانی این ربودن‌ها شده‌اند گفت در میان آنان یک بوفالو نیز دیده می‌شود که تکه تکه شده‌ است و به نظر می‌رسد قاچاقچیان قصد داشته‌اند گوشت این حیوانات را بفروشند.

حیوانات باغ‌وحش زولیا با دنده‌های بیرون‌زده. سال گذشته بیش از ۵۰ حیوان در باغ‌وحش‌های کاراکاس جان خود را بر اثر گرسنگی از دست داده‌اند.

موریسیو کاستلو، یک مدیر اسبق باغ‌ وحش، نیز گفته است که دزدان دو خوک خرطوم دراز مالایا را که به خوک شبیه است و در فهرست موجودات در خطر انقراض قرار دارد ربوده‌اند.

فروپاشی اقتصاد سوسیالستی ونزوئلا بحرانی از کمبود غذایی را ایجاد کرده است که سبب بروز سوءتغذیه شده و میلیون‌ها تن را به جستجوی غذا در سطل‌های زباله کشانده است.

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور این کشور اپوزسیون را عامل وضعیت کنونی معرفی می‌کند و از ورود کانتینر‌های کمک‌های غذایی غرب جلوگیری کرده است.

وضعیت اسفبار اقتصادی ونزوئلا پیش از این باغ‌وحش‌های این کشور را نیز تحت تاثیر قرار داده بود.

به گفته یکی از رهبران اتحادیه‌ها، حدود ۵۰ حیوان سال گذشته در باغ‌‌وحش‌های کاراکس بر اثر گرسنگی مرده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: