کد خبر: ۷۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود از طریق برنامه‌های حمایتی و انجام امور عام المنفعه، اقدام به حمایت از جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی دانش آموزان مدارس استثنایی شهر تهران نمود.
حمایت صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از المپیاد ورزشی مدارس استثناییبر این اساس صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان در سال ۹7 به عنوان حامی المپیاد ورزشی مدارس استثنایی شهر تهران نسبت به تهیه البسه ورزشی و اهدای آن به دانش آموزان مزبور اقدام نموده است.
در آیین اختتامیه جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی دانش آموزان که با نیاز‌های ویژه در قالب مسابقات استانی و با حضور مجید قدمی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، یوسف بشرخواه، مدیر‌عامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان و سرکار خانم کریمی ریاست مدارس استثنایی تهران و سایر مقامات در تالار فرهنگ برگزار شد، از برگزیدگان و مقام آوران تقدیر به عمل آمد.
شایان ذکر است صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان در راستای هدف متعالی خود در حمایت از اقشار کم برخوردار با توجه ویژه به مناطق‌ محروم کشور اقدام به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب کمک هزینه ازدواج، تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان معرفی شده کمیته‌امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی و تسهیلات کمک هزینه درمان به بیماران نیازمند انجمن و موسسه‌های خیریه کرده است .
 

نام:
ایمیل:
* نظر: