کد خبر: ۷۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت.متن این پیام بدین شرح است:
پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س )همکاران ارزش آفرینم،
فرا رسیدن سالروز ولادت فرخنده و با سعادت اسوه عصمت و طهارت، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و همچنین سالروز تولد معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را به تمامی همکاران محترم به ویژه بانوان گرامی شاغل در بانک ارزش آفرین دی تبریک عرض می نمایم.
پیرامون شخصیت وجودی و مقام معنوی فاطمۀ زهرا (س) بسی کتاب ها نگاشته شده و سخن های فراوانی بیان شده است اما اگر هزاران برابر آن نیز در قلمرو ذهن و اندیشه بشر به صورت گفتار یا نوشتار درآید باز هم     قطره ای از اقیانوس بی کرانه فضیلت های آن حضرت را نمی تواند به تصویر بکشد.
جایگاه و مقام دختر مکرم پیامبر اعظم(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) نزد پروردگار از نزول «آیـــه تطهیر»، «آیه مباهله»، «آیه مودّت»و سوره «کوثر» به دست می آید. شخصیتی که بر طبق این آیات از هرگونه ناپاکی، منزه بوده و منبع و مصداق خیر کثیر است.
تفکر در زندگانی و سیره فاطمه زهرا (س) دارای آثار و نتایجی است که الگوگزینی از ایشان می تواند منشأ خیر و برکت در زندگی زنان و مردان مسلمان باشد.
اینجانب ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ، این میلاد فرخنده و خجسته را به تمامی مادران و بانوان ایران اسلامی به ویژه همکاران ارزش آفرینم در بانک دی تبریک و تهنیت می‌گویم و آرزومندم که بانوان توانمند و پرتلاش بانک دی همچون گذشته باانگیزه و با دلی سرشار از مهر به خدمت به ذینفعان، منشا اقدامات مهم و موثری در بانک دی باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: