کد خبر: ۷۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۹
فاصله دفتر من تا کاخ ریاست جمهوری ۵ دقیقه است جناب رئیس‌جمهور!
بخش هایی از متن استعفای ظریف که به روحانی ارسال شد منتشر گردید. مشرق به نقل از راه دانا مدعی شد که متن زیر بخشی هایی از متن نامه استعفای ظریف خطاب به روحانی است:
متن نامه استعفای ظریف منتشر شد
به گزارش مشرق به نقل از یک منبع آگاه بخش هایی از متن استعفای ظریف وزیر مستعفی امور خارجه که دیشب راس ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تقدیم رئیس جمهور شده است به شرح ذیل می باشد:

ریاست محترم جمهوری
با سلام و احترام
با توجه به اقدام امروز در پخش عکس های ملاقات ریاست جمهوری سوریه با حضرتعالی و با توجه به درخواست های مکرر قبلی برای معاف شدن از این مسئولیت رسماً از همین ساعت استعفای خود را تقدیم می دارم.
جناب آقای رئیس جمهور؛ اگر جنابعالی که در هر زمان که اراده میفرمائید بدون توجه به ملاقات های داخلی و خارجی و متن سخنرانی های عمومی بنده (حقیر فدوی) را احضار می کنید، ذره ای برای اعتبار وزیرامور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین المللی ارزش قائل بودید، می توانستید پس از ورود آقای بشار اسد (به فرض عدم اطلاع قبلی شما) به دفترتان دستور می دادید که بنده را بدون اعلام دلیل، احضار کنند و سپس از ملاقات عکس و فیلم تهیه می کردید.
فاصله دفتر من تا کاخ ریاست جمهوری ۵دقیقه است جناب رئیس جمهور.

محمدجواد ظریف
۶اسفند ۹۷

این متن در حالی منتشر می شود که سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: متن انتشار یافته از استعفای وزیر خارجه دستکاری شده و ناقص است.
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: متن انتشار یافته در برخی رسانه‌ها تحت عنوان «استعفانامه آقای ظریف خطاب به ریاست جمهوری اسلامی ایران» مورد تایید نیست.





نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار