کد خبر: ۷۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
هر گرم طلا ۴۲۸ هزار تومان قیمت خورد
بعد از طوفان سیاسی دیروز، قیمت انواع سکه در بازار اندکی کاهش را تجربه کرد به گونه ای که سکه طرح جدید در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۶۲۸هزار تومان رسید.
کاهش قیمت سکه بعد از طوفان سیاسی در بازار
بعد از طوفان سیاسی دیروز، قیمت انواع سکه در بازار اندکی کاهش را تجربه کرد به گونه ای که سکه طرح جدید در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۶۲۸هزار تومان رسید. 

گزارش‌های رسیده از فردوسی و سبزه میدان حاکی از آن است که خرید و فروش نیز در بازار از سر گرفته شده است.  سکه طرح قدیم نیز در بازار امروز ۴ میلیون و ۵۴۳ هزار تومان قیمت خورد. 

 روز گذشته انتشار خبر استعفای ظریف بازار را با التهاب روبرو کرد.در دیگر سو شاخص بورس نیز با ریزش روبرو شد اما صرافان معتقدند با عدم قبول این استعفا بازار به روال عادی برگشت و قیمت‌ها در کنار رشد شاخص بورس با کاهش مواجه شدند. 

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۷۶ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۴۸ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم  ۴۲۸ هزار و ۲۶۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۲۶.۹ دلار معامله می‌شود.

همچنین صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری، ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار نسبت به صبح دیروز ۵۰ تومان کاهش داشته است.

برهمین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک ها، ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان است. قیمت یورو نسبت به صبح دیروز ۲۰۰ تومان کاهش داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار