کد خبر: ۷۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
جلسه شورای مدیران شرکت بیمه "ما" با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه "ما" ، معاونین مدیرعامل و مدیران واحدهای ستادی وفنی در محل ستاد مرکزی شرکت برگزار شد .
همدلی شبکه فروش با انجمن صنفی نمایندگان در راستای اهداف شرکتبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی، دراین جلسه حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه "ما"به بیان سیاست های کلی و تبیین چگونگی فعالیت های شرکت در خصوص دغدغه های شبکه فروش پرداخت وگفت: آگاهی از نیازها و دغدغه های شبکه فروش از طریق تشکیل انجمن صنفی نمایندگان و برگزاری انتخابات اعضای شورای هماهنگی برای ارتباط هرچه بیشتر بین شبکه فروش و مدیران فنی از مهمترین وظایفی است که ما برعهده داریم.
وی درادامه افزود: شرکت به منظور تقویت شبکه فروش واستفاده از ظرفیت های نمایندگان خود باید از مجمع صنفی نمایندگان حمایت کند.
مدیرعامل شرکت بیمه "ما" درقسمتی از سخنان خود دراین جلسه به اهمیت نرخ دهی فنی در مناقصات بزرگ ومدیریت ریسک مناسب اشاره کرد وگفت: جذب مشتریان کلان و ارائه خدمات به بیمه گذاران ، مشتریان ومراجعین از اساسی ترین وظایف ذاتی این حوزه فنی شرکت می باشد.
حجت بهاری فر تصریح کرد : مدیران با برنامه ریزی دقیق واصولی و با استفاده حداکثری از توان علمی و فنی همکاران می توانند ، شرکت را در راستای پیشبرد اهداف و رسیدن به جایگاه شایسته ای که در برنامه چشم انداز ترسیم شده است  یاری نمایند.
در پایان این جلسه ، مدیران فنی به ارائه گزارش از عملکرد حوزه مربوطه پرداخته و پیشنهادات خود را جهت بهبود هرچه بیشتر کیفیت خدمت رسانی به مشتریان و ارتقای کارآیی شرکت ارائه کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: