کد خبر: ۷۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
خانم سینما و آقای سیاست؛ پیوندتان مبارک!
برای نسل ما که عشق سریال‌های تلویزیونی مثل «در پناه تو» بودیم، تنها مریم و رامینی که می‌توانستند ازدواج کنند، همان شخصیت‌های آن سریال بودند. اما حالا یک مریم و رامین در دنیای واقعی ازدواج کرده و شده‌اند خبر بسیاری از رسانه‌ها که خانم بازیگر و آقای دیپلمات زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند.
بازار داغ ازدواج میان سیاستمداران و هنرمندان
ازدواج با چهره‌های شناخته شده هم حال و هوای خودش را دارد. مثلا کسی که چنین شانسی نصیبش می‌شود، می‌تواند پا در مهمانی‌های از ما بهتران بگذارد و در اکران‌های خصوصی ردیف اول بنشیند. هر روز این طرف و آن طرف فضای مجازی و از آن مهم‌تر در رسانه‌ها عکس و خبری از او منتشر شود و خلاصه ماجرا این‌که لااقل برای مدتی هم که شده می‌شوند یکی از اخبار جذاب رسانه‌ها. جذاب از چه نظر؟ از این نظر که بخواهیم و نخواهیم همه‌مان می‌دانیم این خبرهای زرد بی‌خاصیت متاسفانه جذابند و با وجه کنجکاو درونمان که دلش می‌خواهد بداند دیگران به‌خصوص افراد شناخته شده کجا هستند و چه می‌کنند، این خبرها را دنبال می‌کند.

بله. بله بزرگوار. گفتم کنجکاو، منظور دیگری هم ندارم، اصلا مگر کسی جرات می‌کند به ما مردمان بی‌حاشیه که سرمان به کار خودمان است واژه‌های مشابه دیگری با بار منفی نسبت دهد. باور بفرمایید کسی این کار را انجام بدهد، خودم شخصا حسابش را می‌گذارم کف دستش. طی سال‌های گذشته، ازدواج چند چهره تلویزیونی و سینمایی اتفاقاتی را رقم زده از همین جنسی که حرفش زده شد. هر روز آقا و بانو در اکران خصوصی‌ها دیده شدند و در مواردی حتی وقتی حاشیه کم آورده‌اند، خودشان با همان ذکاوت ذاتی‌شان دست به خلق حاشیه زده‌اند. حالا می‌رویم سراغ این اتفاق‌ها و درباره شان می‌نویسیم، اما فکر کنم از همین یک جمله خوب و دقیق متوجه شده باشید چه کسی طی سال‌های گذشته این‌قدر توانا و باهوش بوده است!

ازدواج خبرساز مریم و رامین

برای نسل ما که عشق سریال‌های تلویزیونی مثل «در پناه تو» بودیم، تنها مریم و رامینی که می‌توانستند ازدواج کنند، همان شخصیت‌های آن سریال بودند. اما حالا یک مریم و رامین در دنیای واقعی ازدواج کرده و شده‌اند خبر بسیاری از رسانه‌ها که خانم بازیگر و آقای دیپلمات زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند.

مریم کاویانی، بازیگر تلویزیون و سینما با رامین مهمانپرست، این روزها خبرساز شده و مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار گرفته است. ماجرا این‌طور رقم خورد که کاویانی همراه با مهمانپرست، یکی از دپیلمات‌های مطرح کشورمان در فرش قرمز اکران فیلم «قرارمون پارک شهر» ظاهر شده و باعث شگفتی همه شدند.

با انتشار عکس این دو در کنار هم، زمزمه‌ها درباره ازدواج آنها هم شروع شد، تا این که مریم کاویانی در مصاحبه با خبرآنلاین خبر ازدواجش را با رامین مهمانپرست تأیید کرده و گفت: «تا به حال اجازه ندادم اطراف زندگی‌ام شایعه‌ای به‌وجود بیاید و این یکی هم شایعه نیست». او اضافه کرده بود تمایلی ندارد درباره نحوه آشنایی با همسرش و جزئیات ازدواجشان توضیحی بدهد. همسر مهمانپرست سال گذشته فوت کرده و کاویانی هم سال‌ها قبل از همسرش جدا شده بود و حالا این دو زندگی مشترکشان را با هم آغاز کرده‌اند.

البته ما هم فقط کنجکاویم، اصلا فضول نیستیم و عمرا هم به این فکر کرده باشیم یا برایمان جذاب باشد که دیگر چطور آشنا شده و ازدواج کرده‌اند. کسی هم درباره‌مان از این فکرها بکند، همه با هم جمع می‌شویم و حقش را می‌گذاریم کف دستش!

سیمرغ حاشیه‌سازی مال تو

ایشان را که می‌شناسید. بله خودش را می‌گویم. اصلا عاشق حاشیه است. مردم حاشیه‌ها را فراموش می‌کنند اما او خودش می‌سازد و در توییتر و این طرف و آن طرف بهشان تقدیم می‌کند. بله. خودش است مهناز افشار، بازیگری که باید سیمرغ بلورین بهترین و بزرگ‌ترین حاشیه‌ساز برای خودش را به او تقدیم کنیم. او چند سال پیش با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی دولت محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد. این ازدواج آن‌قدر پرحاشیه بود که نگوییم برایتان. مهناز خانم از پدرشوهر تبری می‌جست و پدر شوهر از ایشان. این وضعیتی که نه به ما ربط داشت و نه شما، طبق خواسته خودشان و جنجال‌هایشان به رسانه‌ها راه پیدا می‌کرد. خودشان که می‌گوییم البته باید تاکید کرد، رامین و خانواده‌اش تقریبا واکنش خاصی نداشتند و هرچه بود زیر سر عروس خانواده بود. خلاصه که امان از این مهناز خانم. این ازدواج هم خیلی زود شد قاب‌هایی که حضور این زوج را در فرش قرمزها و اکران خصوصی‌ها و جشن‌ها کنار هم نشان می‌داد. عکس‌هایی که هنوز هم به بهانه ولنتاین و ... این طرف و آن‌طرف می‌چرخد و خلاصه که به ما چه مربوط! ما خودمان کنجکاویم که اینقدر توجه داریم.


بیشتر بخوانید:اولین ویدئو از حضور مریم کاویانی در کنار همسرش +فیلم


جالب این‌که چند وقتی بود درباره افشار و ازدواج و زایمان آن طرف آبش چیزی نخوانده بودیم که خودش با ازدواج کاویانی و مهمانپرست باز زد به دل ماجرا و یادآوری کرد: «ازدواج هنری سیاستمدارانه که میگن همینه. خانم هنرمند و آقای دیپلمات. خب؛ پس خدا را شکر سیمرغ سعادت ازدواج سیاستمدارانه از روی شانه‌های من برداشته شد.» حالا باید یکی پیدا شود به ایشان بگوید مردم حتی سیمرغ‌های جشنواره‌ای و تندیس‌های جهانی سینمایی را فراموش می‌کنند و فقط نقش‌ها یادشان می‌ماند، آن وقت شما فکر سیمرغ ندیده‌ای هستی که اصلا نمی‌دانیم به قول معروف آن را کی به شما داد و کی گرفت! شما همان سیمرغ حاشیه‌ها را بردار و راضی باش. ما که داریم زندگی می‌کنیم، اصلا کنجکاو هم نیستیم دیگر. از ما می‌شنوی شما هم توییترت را ببند و زندگی کن دیگر.

و اما بعد...

اصلا می‌رسیم به اصل مطلب. همان حرفی که اولش زدیم... به ما چه ربطی دارد دیگران چه می‌کنند و چه تصمیم‌هایی می‌گیرند و ... . زندگی خودشان است. ما حق قضاوت نداریم، هر قدر هم در برخی موارد خودشان حاشیه درست کرده و خودشان را در مظان برخی اتهامات و حدس و گمان‌ها قرار دهند، ما بهتر است به همین تصویر شیکی که نشان می‌دهد که یک زوج دست هم را گرفته و روی فرش قرمز فلان فیلم راه می‌روند و لبخند بر لب دارند، راضی باشیم دیگر. سرمان به کار خودمان باشد و اصلا هم فکر نکنیم برخی خودشان روی شانه شان سیمرغ می‌نشانند و حاشیه دوست دارند.

آخرش هم به شیوه مادربزرگ‌ها بگوییم سفیدبخت باشید الهی و مسیر خودمان را برویم.

بفرمایید لطفا. از این‌طرف...

منبع:جام جم

نام:
ایمیل:
* نظر: