کد خبر: ۷۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
احتمال وقوع سیلاب در 8 استان کشور
سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به وقوع سیلاب در ۸ استان کشور اعلام کرد: در ۱۳ استان کشور بارش برف و کولاک پیش بینی می‌شود.
هشدار هواشناسی در خصوص بارش برف و کولاک
سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به وقوع سیلاب در ۸ استان کشور اعلام کرد: در ۱۳ استان کشور بارش برف و کولاک پیش بینی می‌شود.

امروز سازمان هواشناسی کشور در استان های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، خراسان جنوبی، سیستان وبلوچستان، هرمزگان و کرمان آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها را پیش بینی کرده است.

همچنین ارتفاعات و جاده های کوهستانی  واقع در زاگرس، البرز و ارتفاعات شمال شرق به ویژه استان های چهارمحال و بختیاری، لرستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، شمال کرمانشاه، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش برف  و کولاک، کاهش دید  و لغزندگی جاده ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا در استان های سیستان و بلوچستان و شرق کرمان روی می‌دهد.

فردا شنبه 11 اسفند نیز در استان های خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد.

سازمان هواشناسی کشور توصیه کرده تمهیدات لازم از سوی سازمان های ذیربط جهت کاهش خسارات احتمالی در نظر گرفته شود و هموطنان  از تردد  غیرضروری در جاده های کوهستانی منتهی به  این  مناطق  و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کرده و در صورت تردد، تجهیزات کامل زمستانی را به همراه داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار