کد خبر: ۷۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
آغاز فروش فوری پژوپارس و ۲۰۶ با افزایش ۹ تا ۱۲ میلیونی قیمت
فروش فوری ایران خودرو و سایپا امروز آغاز شد. در این طرح کوییک دنده‌ای، 54 میلیون تومان؛ساینا 45 میلیون و 500 هزار تومان؛تیبا، 40 میلیون و 400 هزار تومان؛سایپا 131، 37 میلیون و 100 هزار تومان؛ سایپا 151 ، 38 میلیون تومان و وانت زامیاد دوگانه سوز 58 میلیون 900 هزار تومان قیمت دارد.
فروش فوری پراید ۳۸ میلیون تومانی در سایپا
فروش فوری دو خودرو از میان خودروهای تولیدی ایران خودرو و شش خودرو از خودروهای گروه تولیدی سایپا امروز آغاز شد.   
 بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی این شرکت ، مقرر است امروز پژو ۲۰۶ صندوقدار (V۸) در دستور کار قرار گیرد . قیمت این خودرو ۸۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است . این در حالی است که بهای این خودرو در قیمت های اعلامی از سوی ایران خودرو در بهمن ماه ۶۹ میلیون تومان بود .
همچنین فروش فوری پژوپارس با قیمت ۸۴ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان امروز تا تکمیل ظرفیت کلید خورد. قیمت کارخانه این خودرو نیز در میانه بهمن برابر با ۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده بود .
در همین رابطه گروه خودروسازی سایپا نیز از آغاز فروش فوری محصولات این شرکت از امروز ۱۲ اسفند ماه خبرداد.
به گزارش گروه خودروسازی سایپا این طرح از 10 صبح آغاز خواهد شد و در آن خودروهای کوییک دنده ای، ساینا، تیبا، سایپا 131 و سایپا 151، و وانت زامیاد فروخته خواهد شد.
طرح فروش محصولات گروه سایپا از ابتدای اسفندماه امسال و با هدف تنظیم بازار خودرو به اجرا درآمده است.
شایان ذکر است در این طرح کوییک دنده‌ای، 54 میلیون تومان؛ساینا 45 میلیون و 500 هزار تومان؛تیبا، 40 میلیون و 400 هزار تومان؛سایپا 131، 37 میلیون و 100 هزار تومان؛ سایپا 151 ، 38 میلیون تومان و وانتزامیاد دوگانه سوز 58 میلیون 900 هزار تومان قیمت دارد.
گفتنی است حاشیه سود پراید از کارخانه تا بازار طی روزهای گذشته به بیش از ۱۲ میلیون تومان رسید. این در حالی است که هر دو شرکت خودروساز داخلی با تمام ظرفیت خود برای کنترل قیمت خودرو در بازار اقدام به فروش فوری محصولات خود کرده‌اند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار