کد خبر: ۷۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
رونق اقتصادی زمانی محقق می شود که رفاه عمومی تحقق پیدا کند و فاصله ی شدید طبقاتی ازبین برود و یا حداقل به یک حد منطقی کاهش یابد.
رونق اقتصادی زمانی محقق می شود که رفاه عمومی تحقق پیدا کنددکتر غلامحسن تقی نتاج ، مدیرعامل بانک قوامین در روز پنج شنبه 9 اسفند ماه در جمع مدیران ، مسئولین  و کارکنان این بانک در مدیریت شعب شرق تهران در سخنانی گفت : ما نمی توانیم عینا تجربیات کشورهای سرمایه داری غرب رادر اقتصاد کشورمان پیاده سازی کنیم چرا که در این صورت نتیجه یی جز افزایش شکاف اقتصادی در پی نخواهد داشت در حالی که یکی از اهداف انقلاب در آرمان های انقلاب اسلامیمان فقر زدایی و از بین بردن اختلاف طبقاتی بوده و هست  .  
وی افزود : آن چه به عنوان پیامد رشد نقدینگی در کشور شاهد هستیم پدیده ای جز افزایش تورم  و رشد افسار گسیخته ی قیمت ها نیست .  
وی  با اشاره به این که هر گونه اصلاح ساختار اقتصادی در جامعه نیازمند حرکت همگام تمام بخش های اقتصادی به ویژه تولید و در کنار آن شبکه ی بانکی کشوراست یادآورشد : سودهایی که به سپرده گزاران در بانک ها پرداخت می شود نه تنها رونق و تولید  را به همراه نخواهد داشت بلکه منجر به کاهش عرضه ی خدمات و کالا در مقایسه با تقاضای موجود در سطح جامعه می شود که نتیجه ی آن همین رشد افسار گسیخته ی قیمت هاست .  
دکتر تقی نتاج در تشریح عملکرد سازمان متبوع خود  در خصوص جذب منابع گفت  : در عملکرد یک سازمان اقتصادی فقط موضوع جذب منابع مطرح نمی باشد بلکه نحوه ی تخصیص منابع به شکلی بهینه و مؤثر در رشد اقتصاد جامعه نیز حائز اهمیت است و بانک قوامین توانسته است به سختی در این زمینه موفق باشد و به میزان پیش بینی شده در اهداف خود برسد .  
وی در ادامه خطاب به همکاران خود  ضمن قدردانی از تلاش هر یک از آنان در جایگاه شغلی شان توضیح داد : با توجه به شناختی که در مورد همکارانم در بانک قوامین به دست آورده ام ایمان دارم که هر یک از آنان با اعتقاد راسخ به سازمان خود و با تدبیر در مدیریت موانع در راستای تحقق آرمان های مشترکمان در این مجموعه تلاش خواهند کرد .  
دکتر تقی نتاج در پایان ، پاسخگوی سؤالات و نقطه نظرات و پیشنهاد های مسئولین و کارکنان مدیریت شعب شرق تهران  بود .

نام:
ایمیل:
* نظر: