کد خبر: ۷۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
سخنگوی اورژانس کشور در ادامه از اطفای حریق بالگرد سقوط کرده اورژانس خبر داد و گفت: اجساد جانباختگان این حادثه به دلیل سوختگی قابل شناسایی نیستند.
سقوط بالگرد اورژانس در شهرکرد
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از سقوط یک فروند بالگرد امدادی اورژانس در شهرکرد و فوت تمامی سرنشینان آن خبر داد.

۱:۱۰: سخنگوی اورژانس کشور در ادامه از اطفای حریق بالگرد سقوط کرده اورژانس خبر داد و گفت: اجساد جانباختگان این حادثه به دلیل  سوختگی قابل شناسایی نیستند.

۱۲:۵۵: کولیوند رییس اورژانس کشور در گفت‌وگویی تلویزیونی اعلام کرد که پیکر دو تن از جانباختگان حادثه پیدا شده است.

۱۲:۵۰:  مجتبی خالدی در گفت و گویی با ایسنا گفت که تمامی سرنشینان این حادثه جان باختند.

۱۲:۳۰: خالدی در تماس مجدد خبرنگار ایسنا ، تعداد دقیق سرنشینان این بالگرد را پنج تن اعلام کرد که سه تن از کادر پرواز و دو تن نیز تکنسین پزشکی بودند که اسامی تکنسین‌ها عبارت است از: رسول طاهری ۳۱ ساله و ستار کاویانی ۳۹ ساله.

۱۲:۱۹: سید مجتبی خالدی به ایسنا  گفت: یکی از بالگردهای اورژانس در ساعت ۱۱:۱۹ دقیقه جهت خدمات‌رسانی به مادری باردار به پرواز درآمده بود اما دقایقی بعد از پرواز و قبل از اینکه به مقصد برسد، در دامنه کوه و روستایی در ۳۰ کیلومتری شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری دچار حادثه شد و سقوط کرد.

وی افزود: این بالگرد دست کم چهار سرنشین داشته است که به احتمال بسیار زیاد دو تن از آن‌ها تکنسین و دو تن نیز کادر پروازی بودند.

به گفته خالدی، این بالگرد استیجاری از هوانیروز  است.

سخنگوی اورژانس در خاتمه تاکید کرد که در حال حاضر نیروهای امدادی برای بررسی وضعیت سرنشینان به محل اعزام شدند و هنوز خبری از وضعیت سرنشینان بالگرد نداریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار