کد خبر: ۷۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران بیمه آسیا ضمن بازدید از شعب استان های آذربایجان شرقی و غربی در همایش آموزشی بیمه های عمر و پس انداز حضور یافتند.
حضور مدیرعامل بیمه آسیا در سرپرستی منطقه سهبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل در نشستی با سرپرست منطقه سه، رؤسای استان ها و شعب تابعه و نمایندگان انجمن صنفی استان های آذربایجان شرقی و اردبیل، سیاست شرکت را کسب سود به همراه پورتفوی مناسب عنوان کرد و افزود: رشد و توسعه شرکت در گروی اتحاد، همدلی و رعایت حرمت­هاست.
ارائه اخبار و اطلاعات جدید بازار توسط نمایندگان، تلاش مدیریت ها و استان ها در راستای اجرای صحیح نظامنامه اختیارات، به کارگیری ظرفیت شبکه فروش در حوزه آموزش تکنیک های فروش و تلاش در راستای اجرای آیین نامه های 54 و 96  از دیگر رهنمودهای مدیرعامل در این نشست بود.
بهروز ناظمی، عضو هیأت مدیره و سرپرست معاونت امور استان ها و شبکه فروش نیز با تأکید بر در نظر گرفتن رقبا به ویژه استارت آپ ها توسط شبکه فروش به ارائه راهکارهایی از جمله جایگزینی بیمه های عمر و پس انداز، اصلاح ترکیب پورتفوی و اعطای مجوز صدور بیمه های زندگی پرداخت.
مهدی شریفی، عضو هیأت میره و معاون بیمه های اشخاص و مسئولیت با اشاره به وضعیت و جایگاه مناسب بیمه آسیا در مقایسه با رقبا، خدمات شایسته به بیمه گذاران را موجب ثبات، افزایش بیمه گذاران و تقاضای آنها عنوان کرد.
وی در ادامه به ارائه رهنمودهای لازم از جمله رصد لحظه به لحظه شرایط رقبا، ارائه پیشنهادهای جدید بیمه ای استان ها در قالب پکیج، مدیریت پورتفوی در بیمه های مسئولیت، حمایت ستاد از پیشنهادها و فعالیت های فنی و حرفه ای استان ها، تلاش در راستای ارائه طرح های جدید با قابلیت های مناسب در بیمه های زندگی، تأکید بر اجرای دو آئین نامه 54 و 96 و ... پرداخت.
صلاح الدین قربانپور، سرپرست منطقه سه گزارشی از آمار و عملکرد حوزه سرپرستی خود بیان کرد.
جهانگیر خیالی، رییس انجمن صنفی نمایندگان استان آذربایجان شرقی نیز در سخنانی به مسائل، مشکلات و نیازهای نمایندگان استان پرداخت.
مدیرعامل و هیأت همراه در ادامه سفر خود در همایش آموزشی بیمه های عمر و پس انداز حضور یافتند.
نایب رییس هیأت مدیره در این همایش با توصیف شبکه فروش به عنوان سربازان پیاده نظام صنعت بیمه به ارائه رهنمودهای لازم از جمله احترام به شبکه فروش، «اتحاد»، رمز توسعه شرکت، رصد شرایط صنعت بیمه و استان، اقدام در راستای مدیریت پورتفوی، فروش بیمه های خرد در سطح کلان، جدی گرفتن ورود استارت آپ ها به صنعت بیمه و ... پرداخت.
مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل همچنین در این سفر، ضمن بازدید از شعبه مرکزی استان آذربایجان غربی و دیدار با کارکنان، خواهان تداوم روند رو به رشد شعبه گردید و افزود: با ابلاغ آیین­نامه حدود اختیارات، انتظار فعالیت، رشد و روان­سازی امور بیشتر است.
نیازسنجی و ارائه گزارش درخصوص تأسیس شعبه در ماکو از دیگر رهنمودهای مدیرعامل در این بازدید بود.
مدیرعامل در ادامه با حضور در همایش آموزشی بیمه­ های عمر و پس ­انداز استان آذربایجان غربی، سیاست بیمه ­آسیا در سال آتی را تمرکز بر بیمه ­های عمر و پس ­انداز عنوان کرد.
ایشان وجود شبکه فروش قوی و قدرتمند و کارکنان صادق و کارآمد را ازجمله ویژگی­ های برجسته شرکت بیمه ­آسیا دانست و بر بهره ­برداری از تجربه پیشکسوتان و انرژی وافر جوانان در راستای توسعه بیمه ­آسیا تأکید کرد.
بادین انتظارات بیمه ­آسیا از این استان را استفاده از ظرفیت همجواری با سه کشور در راستای گسترش خدمات بیمه ­ای مناسب با نیازها و ... عنوان کرد.
مدیرعامل و هیأت همراه در نشستی با حضور روسای شعب و انجمن صنفی نمایندگان استان آذربایجان غربی، با تأکید بر مدیریت پورتفوی و سودآوری، بر اولویت قراردادن پوشش بیمه­ های عمر و پس ­انداز و فعالیت در این حوزه اشاره کرد.
حفظ اتحاد و همدلی بین کارکنان و شبکه فروش، تلاش در راستای ارتقای فناوران و ... از دیگر رهنمودهای مدیرعامل در این نشست بود.
بهروز ناظمی، عضو هیأت مدیره و سرپرست معاونت امور استان­ها و شبکه فروش استقبال و توجه مردم به بیمه ­آسیا را در این منطقه بیش از سایر استان­ ها عنوان کرد و خواستار بهره­ برداری از این پتانسیل گردید.
مهدی شریفی، عضو هیأت مدیره و معاون بیمه ­های اشخاص و مسئولیت تلاش بیمه ­آسیا را در جهت تسهیل فروش بیمه­ های عمر بیان کرد و به ارائه رهنمودهای لازم از جمله استقبال از طرح ­ها و پیشنهادهای جدید شبکه فروش و ... پرداخت.
فرامرز خجیر، معاون توسعه و برنامه ­ریزی با تأکید بر موضوع آموزش و استقبال از پیشنهادهای آموزشی توسط شعب و نمایندگان، به دو محور آموزشی بیمه ­آسیا شامل بعد فنی و امور مربوط به بخش­نامه­ ها و تکنیک ­های فروش توسط نمایندگان اشاره کرد و آموزش مجازی را مورد تأکید قرار داد.
غلامرضا سرلک، سرپرست معاونت فنی بیمه ­های اموال نیز ضمن اشاره به پتانسیل بالای استان در بیمه­ های مهندسی و آتش­ سوزی، هرگونه تخفیق خارج از ضوابط و مقررات بیمه مرکزی در بیمه­ های شخص ثالث توسط سایر شرکت­ های بیمه را امری غیرقانونی  و تخلف برشمرد.
علی همتی ­والا، معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی با اشاره به ارائه خدمات رفاهی به کارکنان، خواستار تلاش در راستای ارتقای مهارت­ های شخصی گردید.
نادر وارثی خانقاه، سرپرست کل شعب استان آذربایجان غربی ضمن ارائه گزارشی از آمار و عملکرد استان به ارائه مسائل و نیازهای حوزه سرپرستی خود از جمله درخواست تأسیس شعبه در ماکو، احیای چارت و صدور احکام معوق و ... پرداخت.
در ادامه جعفری، رییس انجمن صنفی نمایندگان استان آذربایجان غربی، مسائل و نیازهای نمایندگان استان را بیان کرد.
پایان­بخش برنامه­ های این نشست ایراد سخنرانی حجت ­الاسلام و المسلمین نیساری، نماینده ولی ­فقیه در هلا­ل ­احمر استان بود که طی سخنانی به خصوصیات موسسات و سازمان­ ها و افراد فعال در حوزه تجارت از منظر احادیث نبوی اشاره کردند.
 

نام:
ایمیل:
* نظر: