کد خبر: ۷۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
جلسه مجمع شرکت سامانه متمرکز الکترونیک توسعه تعاون (سمات) با حضور فتاحی و عصارزاده اعضای هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت سمات و حسابرس قانونی این شرکت برگزار شد.
به‌روزرسانی مدل کسب‌وکار بانک توسعه تعاون با پیشرفت‌های فناوریامیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در جمع حاضرین در جلسه مجمع سالیانه شرکت سامانه متمرکز الکترونیک توسعه تعاون (سمات) اظهار داشت: پیشرفت‌های حوزه فناوری اطلاعات تأثیرات شگرف بر فضاهای کسب‌وکار و محیط‌های اقتصادی به‌خصوص درگاه‌ها و ابزارهای پرداخت داشته است و بانک توسعه تعاون متناسب با تحولات محیط‌های اقتصادی، مدل کسب‌وکار بانکی خود را به‌روز می‌نماید.
عصارزاده افزود: شرکت سمات مطابق اساسنامه و بیانیه مأموریت، فعالیت‌های حرفه‌ای و تخصصی خود را در راستای خدمت‌رسانی و تکمیل زنجیره ارزش بانک توسعه تعاون به‌پیش می‌برد و مدل درآمدی خود را باهدف ارتقاء شاخص‌های مالی به‌روزرسانی می‌نماید.
وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه مدیریت و نظارت دستگاه‌های پایانه فروش در این رابطه افزود: مدیریت توسعه کمی و کیفی این دستگاه‌ها به‌خوبی انجام‌شده و در تدوین معیارهای کارآمدی پایانه‌های فروش اقدامات خوبی انجام گردیده که ارزیابی رسوب حساب‌های مرتبط با هر دستگاه pos   و ارزیابی سبد ارزش خلق‌شده توسط مشتری مرتبط با posاز مهم‌ترین این معیارهاست.
عصارزاده همچنین تدوین سازوکار دقیق ارزیابی میزان بهره‌وری ابزارهای پرداخت را از مهم‌ترین برنامه‌های مشترک شرکت سمات و بانک توسعه تعاون دانست و توسعه فعالیت‌های کسب‌وکار و انجام سرمایه‌گذاری‌های موثر را از دیگر تکالیف شرکت سمات برشمرد.
سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص مدیریت راهبردی ارتباط بانک و شرکت سمات در این رابطه خاطرنشان نمود: توسعه نرم‌افزارها و توسعه کسب‌وکارهای جدید از مهم‌ترین راهکارهای بهبود مدل درآمدی شرکت به شمار می‌آید.
گفتنی است در ابتدای جلسه حسابرس قانونی شرکت، ضمن قرائت گزارش حسابرسی، صورت‌های مالی شرکت سمات منتهی به سی‌ام آذر 1397 را مطلوب ارزیابی کرد و محمدرضا اکبری مدیرعامل این شرکت گزارش جامعی از فعالیت‌ها و اقدامات سالیانه سمات ارائه نمود و در ادامه اعضای مجمع محورهای پیشنهادی خود را برای بهبود فعالیت شرکت سمات مطرح کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: