کد خبر: ۷۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
مدیریت بانکداری ویژه و اختصاصی بانک سامان در آستانه سال جدید خدمت کارت بین‌المللی لانژ فرودگاهی را به مشتریان برتر بانک ارائه کرد.
ارائه کارت بین‌المللی لانژ فرودگاهی به مشتریان ویژه بانک سامانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سامان رسانه، دریافت‌کنندگان کارت بین‌المللی لانژ فرودگاهی و همراهان ایشان صرف‌نظر از اینکه از کدام شرکت هواپیمایی بلیت تهیه‌کرده و یا از کدام کلاس پروازی استفاده می‌کنند، می‌توانند به بیش از 1200 لانژ  در سالن‌های ترانزیت 143 کشور دسترسی داشته باشند.
بر اساس این گزارش خدماتی مانند اینترنت و پذيرايي شایسته در این لانژها به مشتریان ارائه می‌شود و در برخی از  لانژها نیز مشتریان می‌توانند از خدمات  اتاق جلسات، اتاق و تخت استراحت، حمام و خدمات ریلکسیشن استفاده کنند.
این گزارش حاکی است، مرکز رزرو خدمات سامان باهدف ارائه خدمات متمایز به مشتریان برتر اقدام به ارائه کارت بین‌المللی لانژ فرودگاهی نموده است و خرید این کارت‌ها بااعتبار یک‌ساله  از طریق تمامی شعب و دفاتر بانکداری اختصاصی امکان‌پذیر است.
شایان‌ذکر است مشتریان برتر سامان با دریافت این کارت‌ها برای استفاده از خدمات لانژ بین‌المللی فرودگاهی نیازی به داشتن بلیت بیزینس یا فرست نخواهند داشت و با بلیت اکونومی هم می‌توانند از خدمات متنوع لانژ در 1200 فرودگاه طرف قرارداد بهره‌مند شوند.
علاقه‌مندان برای اطلاع از جزییات بیشتر این خدمت می‌توانند به منوی بانکداری شخصی به وب‌سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.com  قسمت بانکداری شخصی مراجعه کنند یا از طریق شماره تلفن 72389000 -021 با مرکز رزرو خدمات سامان تماس بگیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر: