کد خبر: ۷۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
سلیمان توکلی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران در مجمع عمومي ساليانه اتحاديه اتوبوسراني هاي شهري کشور که در استان خراسان رضوي برگزار شد.
تاکید بر لزوم توجه به اقشار ضعیف و نیازمند جامعهسلیمان توکلی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران در مجمع عمومي ساليانه اتحاديه اتوبوسراني هاي شهري کشور که در استان خراسان رضوي برگزار شد، با اشاره به رسالت اجتماعي بانك، از تلاش براي تعميم سبد محصولات قرض الحسنه در سراسر كشور سخن گفت و بر لزوم توجه به اقشار ضعيف جامعه تاكيد كرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران ، توکلی با حضور در سی و سومين مجمع عمومي ساليانه اتحاديه اتوبوسراني هاي شهري کشور که به دعوت اين اتحاديه برگزار شد، بيان داشت: توانمندسازي اقشار ضعيف و نيازمند جامعه از اهداف بانك قرض الحسنه مهرايران است و در طول ۱۱ سال فعاليت خود در قالب طرح هاي مختلف براي رفع احتياجات ضروري، تامين هزينه هاي درمان و ايجاد اشتغال خرد اين قشر از جامعه تلاش كرده است.
وی افزود: در تازه ترین اقدام بانک، تفاهم نامه سه جانبه ای میان بانک قرض الحسنه مهر ايران ، اتحاديه اتوبوسراني و تاکسيراني هاي کشور و بيمه دانا منعقد شده است تا عزيزان شاغل در اتحاديه با كمك تسهيلات ارزان قيمت اين بانك نسبت به خريد بيمه نامه هاي مورد نياز خود اقدام كنند.
توکلی با اشاره به همکاری موفق بانک و بیمه دانا و کاهش دغدغه های بسياري از مردم جامعه بيان داشت: از ابتداي اين همكاري بيش از ۱۲ هزار بيمه نامه صادر شده است كه با انعقاد تفاهم نامه جديد، انتظار مي رود متقاضيان استفاده از اين خدمات افزايش چشمگيري داشته باشند.
وی با بیان آثار و برکات قرض الحسنه و جایگاه آن در نزد خداوند متعال گفت: خداوند متعال همواره آبروی مومن را حفظ مي کند و قرض الحسنه گشايشي است تا افراد بتوانند مشکلات خود را با حفظ کرامت انساني حل كنند.
در ادامه مجمع، کاردگر مدیر عامل شرکت بیمه دانا با تجلیل از عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران در اجراي تفاهم نامه في ما بين اظهارداشت: براي اولين بار در كشور صنعت بيمه و صنعت بانكداري در كنار هم قرار گرفته و بانك با اعتماد به اين همكاري، تسهيلاتي را بدون نياز به ضامن، بدون نياز به مراجعه حضوري به بانك و در كمترين زمان ممكن در اختيار متقاضيان قرار مي دهد.
وی افزود: به دنبال آن هستیم تا این همکاری را در آينده ي نزديک گسترش دهيم و در حوزه هاي مختلف بيمه از خدمات اين بانک در جهت رفاه و آسايش مردم استفاده کنيم تا بتوانند خدمات بيمه اي را آسان و سهل خريداري كنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: