کد خبر: ۷۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
همه چیز مهیای قدرتنمایی نمایندگان ایران د بازی اول است
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در شرایط ایده‌آل اولین بازی خود در فصل جدید از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهند کرد.
طوفان پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا
استقلال و پرسپولیس در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز (سه‌شنبه) به مصاف حریفان خود می‌روند. پرسپولیس ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی میزبان پاختاکور ازبکستان است و استقلال هم ساعت 18:45 در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه میهمان الدحیل خواهد بود.

پرسپولیس - پاختاکور
فینالیست دور قبل لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی به استقبال حریف ازبک خود می‌رود که نسبت به نیم فصل اول تغییراتی در ترکیب خود داشته و بازیکنان جدید این تیم از قبیل مهدی شیری، سروش رفیعی، مهدی ترابی و ماریو بودیمیر رفته رفته در ترکیب سرخپوشان جا می‌افتند. در این بین غیر از رفیعی، بقیه نفرات امروز از ابتدا در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور خواهند داشت تا اولین بازی آسیایی خود را با این تیم تجربه کنند.

پرسپولیس برای بازی امروز، حسین ماهینی، محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و شایان مصلح هم به تازگی از بند مصدمیت رهایی پیدا کرده و به این خاطر در لیست 20 نفره تیمش قرار نگرفته است. سرخپوشان در آخرین بازی خود در لیگ در یک نمایش خوب توانستند صنعت نفت آبادان را پشت‌سر بگذارند و هم اکنون به تنهایی در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند. از این حیث برانکو تیمش را در بهترین شرایط به مصاف حریف ازبکستانی خود می‌فرستد.

پاختاکور ازبکستان با حذف تیم‌های نیروی هوایی عراق در مرحله مقدماتی و النصر امارات در پلی‌آف به گروه D بازی‌ها راه پیدا کرد. با توجه به تعطیلی لیگ ازبکستان، پاختاکور  با بازی‌های دوستانه مقابل تیم‌های سارخون، اوربرو سوئد و بروندبی دانمارک و دو بازی آسیایی، آماده مصاف با پرسپولیس شده‌ است. دراگان کران صربستانی و مارات بیکمائف خطرناک‌ترین بازیکنان پاختاکور هستند که در پیشانی خط حمله این تیم بازی می‌کنند. بیکمائف در دو بازی مقدماتی تیمش مقابل نیروی هوایی و النصر موفق به گلزنی شد.

داورانی از کشور اردن قضاوت این مسابقه را بر عهده خواهند داشت.

استقلال - الدحیل
شاگردان وینفرد شفر بعد از اوج‌گیری دوباره در یک آزمون سخت مقابل تیم پرستاره الدحیل قرار می‌گیرند. استقلال که نیم فصل بدی را پشت سر گذاشت در نیم فصل دوم با جذب 3 بازیکن خارجی متحول شد. پاتوسی، ایسما و منشا بهترین‌های تیم‌شان در بازی‌های اخیر بوده‌اند و شفر امیدوار است خارجی‌های تیمش در لیگ قهرمانان آسیا هم گره‌گشای تیم‌شان باشند.

علی کریمی، طارق حمام و اللهیار صیادمنش به دلیل مصدومیت و روزبه چشمی به خاطر محرومیت غایبان استقلال در این بازی مهم هستند. ضمن اینکه شفر نام مهدی قائدی، فرشاد  محمدی مهر و روح‌الله باقری را در لیست مسافران قطر قرار نداد.

حریف قطری استقلال فصل پیش با وجود هزینه‌های هنگفتی که داشت در مرحله چهارم نهایی مغلوب پرسپولیس شد و به گفته مدیرانش برای این فصل از لیگ قهرمانان هدف‌شان کسب عنوان قهرمانی است. لوکاس مندز، ادمیلسون جونیور، رونالدینیو، لوئیس مارتین جونیور، المعز علی، عفیف اکرم و یوسف مساکنی شاخص‌ترین نفرات الدحیل هستند که نام اکثر آنها برای فوتبالدوستان ایرانی آشناست.

الدحیل در حال حاضر در لیگ ستارگان قطر در فاصله 3 امتیازی با السد در رده دوم قرار دارد، در حالی که این تیم قهرمان دوره قبل این مسابقات بود.

قضاوت این مسابقه را تیم داوری از کشور ازبکستان تشکیل خواهند داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار