کد خبر: ۷۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی:
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: گزینش در قبال نیروی انسانی که مهمترین سرمایه سازمان تأمین اجتماعی است، مسئولیت بسیار سنگینی برعهده دارد.
گزینش مسئولیت بسیار سنگینی در قبال نیروی انسانی برعهده داردبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمد حسن زدا در جلسه ای با حجت الاسلام والمسلمین نقویان، دبیر هیأت عالی گزینش کشور، دبیر هیأت گزینش سازمان تأمین اجتماعی و روسای هسته های گزینش این سازمان در سراسر کشور، اظهار داشت: نوع نگاه به نیروی انسانی و جذب و به کارگیری همکاران در حوزه گزینش توام با حسن ظن و تلاش در جهت بهبود ارتقاء دائمی صفات حسنه همکاران است و این ویژگی باعث تقویت سرمایه انسانی سازمان می شود.
وی با تأکید بر اینکه جذب، نگهداشت، ارتقاء و خروج نیروی انسانی در سازمان تأمین اجتماعی نیازمند بازنگری و سازماندهی مجدد است، گفت: گزینش در مرحله جذب نیروی انسانی که سرچشمه ورود نیروی انسانی به سازمان است نقش اساسی دارد و بایستی متناسب با اهمیت و حساسیت این موضوع به حوزه گزینش سازمان توجه شود.
حجت الاسلام و المسلمین نقویان، دبیر هیأت عالی گزینش کشور نیز در این جلسه گفت: هدف نهایی از اقدامات و فعالیت های هیأت های گزینش در کشور خدمت رسانی مطلوب به مردم است و برنامه مجموعه گزینش این است که افرادی را در دستگاه ها به کار گیرند که توانایی بالاتری برای خدمت به مردم داشته باشند.
وی ادامه داد: اینکه تأکید می شود که در دستگاه های دولتی افراد متدین و متعهد به نظام اسلامی جذب و به کارگیری شوند به این دلیل است که چنین افرادی در خدمت رسانی به مردم باید اشتیاق بیشتری داشته باشند.
دبیر هیأت عالی گزینش کشور گفت: همکاران گزینش در سازمان تأمین اجتماعی با اخلاص و با کمترین توقع مشغول به کار هستند و انتظار داریم که در حد توان و امکانات این سازمان از کارکنان شاغل در واحدهای گزینش حمایت شود و از امکانات مناسب برای فعالیت اثربخش در سازمان برخوردار باشند.
سعید ملکوتی، دبیر هیأت عالی گزینش سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: با حضور حجت الاسلام و المسلمین نقویان در هیأت عالی گزینش کشور این مجموعه با توان و انگیزه بیشتری در راستای اجرای خط مشی های مقام معظم رهبری و تحقق آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) حرکت خواهد کرد.
وی اظهار امیدواری کرد که نتیجه جلسه دبیر هیأت عالی گزینش کشور با سرپرست سازمان تأمین اجتماعی ارتقاء جایگاه گزینش در این سازمان باشد.
در این جلسه همچنین حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رئیس هسته گزینش استان کرمان و آقای باقری رئیس هسته گزینش استان خراسان رضوی به نمایندگی از روسای هسته های گزینش به بیان دیدگاه ها و مسائل مربوط به هسته های گزینش پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: