کد خبر: ۷۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
مراسم اختتامیه چهارمین المپیاد تکنیسین های ایران با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و شرکت سامسونگ با معرفی و تقدیر از 12 نفر از برترین هایی این دوره از المپیاد امروز؛ سیزدهم اسفند برگزار شد.
برترین های چهارمین المپیاد تکنیسین های ایران معرفی شدندبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مراسم مذکور با حضور رضا باجولوند، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت، حسن كشاورز جوبنه، مديركل سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای و غلامرضا راز، مدیر مسابقات ملی و بین المللی مهارت این سازمان، فرهاد هجرت، مدیر ارشد بخش بازاریابی سامسونگ الکترونیکس و جمعی از مسئولان این شرکت در محل کتابخانه ملی ایران برگزار شد.  
بنابر این گزارش، از نفرات برتر مرحله نهایی چهارمین المپیاد تکنیسین های ایران در 4 عنوان استاندارد آموزشی؛ لوازم خانگی، دستگاه های تهویه مطبوع، موبایل و تبلت و لوازم صوتی و تصویری با اعطای لوح و جایزه نقدی به ترتیب؛  نفر اول( 30 میلیون تومان)، نفر دوم (20 میلیون تومان) و نفر سوم (10 میلیون تومان) تقدیر شد.
این گزارش تصریح کرد: در حرفه صوتی و تصویری؛ سام کاظمی ( رتبه اول)، بابک رضا قوچانی(رتبه دوم) و داود پور پرویز( رتبه سوم)  و در حرفه موبایل  و تبلت؛ محمدعلی منوچهریان(رتبه اول)، مجتبی بی اذیت(رتبه دوم) و داود قدیریان(رتبه سوم) این دوره از مسابقات را کسب کردند.
همچنین در حرفه لوازم خانگی؛ محسن حسن آبادی(رتبه اول)، کیوان عبدا... زاده (رتبه دوم) و محمودرضا برومند علیپور (رتبه سوم)  و در حرفه تهویه مطبوع؛ مجتبی صادقیان(رتبه اول)، مهدی حسام بجستانی( رتبه دوم) و مهرداد امام دوست (رتبه سوم ) مسابقات مذکور را کسب کردند.
از امیرحسین حبیب زاده، کارشناس مسئول صوتی و تصویری مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور، سیف اله قاسمی، کارشناس صوتی و تصویری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و داود حبیب زاده، کارشناس مسئول  موبایل و تبلت و امید بهنام، کارشناس موبایل و تبلت این مرکز در مراسم مذکور تقدیر شد.
همچنین از محسن فرخی مینا، کارشناس لوازم خانگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، هادی خجسته، کارشناس مسئول و داود عشقی، کارشناس لوازم خانگی  و ابوالفضل رادمنش، کارشناس مسئول تهویه و مطبوع مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی وحرفه ای کشور و مازیار موسوی و  احسان ابوالحسن به ترتیب  کارشناس تهویه و مطبوع اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران و اصفهان تقدیر شد.
این گزارش می افزاید: مرحله کتبی المپیاد مذکور با حضور یک هزار و  959 نفر برگزار شد که از این تعداد 40 نفر  در 4 استاندارد آموزشی( در هر حرفه 10 نفر) به مرحله نهایی راه یافتند و در نهایت 12 نفر به عنوان نفرات برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند.
این المپیاد به صورت سالانه و با هدف شناسایی برترین استعدادهای فنی ایران برگزار می‎شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: