کد خبر: ۷۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ادامه سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید، به نمایندگی حسن روحانی رییس جمهوری به منطقه آزاد انزلی سفر می کند.
افتتاح ١٠ پروژه منطقه آزاد انزلی در سفر رییس جمهور به گیلانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از فرینا، با حضور مرتضی بانک از ۱۱ طرح زیرساختی، تولیدی و خدماتی با سرمایه گذاری ۲۹۱۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۸۳ نفر بازدید و به بهره برداری می رسد.
۱۰ طرح زیرساختی، تولیدی و خدماتی با میزان سرمایه گذاری ۱۹۱۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۵۰ نفر و آغاز عملیات اجرایی ۲ پست اسکله جدید با میزان سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و ایجاد فرصت شغلی برای ۶۰ نفر ، همزمان با حضور ریاست محترم جمهوری و هیأت دولت در استان گیلان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد کشور افتتاح خواهد شد.
آغاز به کار دومین پست اسکله از مجموعه چهار پست اسکله ای با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغالزایی مستقیم برای ۳۰ نفر و همچنین عملیات اجرایی دو پست دیگر از اسکله های مجتمع بندری کاسپین با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی با اشتغال ۶۰ نفر از دیگر برنامه های مشاور رییس جمهور در این سفر است.
همچنین 8 سیلو با ظرفیت ۳۰ هزار تن، با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و ایجاد اشتغال برای ۲۰ نفر در پسکرانه مجتمع بندری کاسپین افتتاح و دو انبار سرپوشیده با ظرفیت ۱۰ هزار مترمربع و سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی با اشتغالزایی ۲۰ نفر و چهار دستگاه مخزن روغن با ظرفیت ۱۴۱۰۰ متر مکعب به بهره برداری می رسد، این طرح سرمایه گذاری با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی زمینه ایجاد شغل برای ۱۰ نفر را فراهم می کند.
بهره برداری از چهار طرح سرمایه گذاری تولیدی در بخشهای پوشاک، مزرعه پرورش آبزیان، تولید MDF با روکش ملامین، تولید آب آشامیدنی طعم دار و بسته بندی و فرآوری دانه خوراکی با حجم سرمایه گذاری حدود ۱۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغالزایی ۸۰ نفر از پروژه های تولیدی و صنعتی است که با دستور رییس جمهور به بهره برداری میرسد.
افتتاح فاز جنوبی مجتمع تجاری برند سنتر با مساحت ۱۳۷۰۰ متر مربع و اشتغالزایی ۲۵۰ نفر از سوی بخش خصوصی با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال نیز از پروژه های تجاری و خدماتی است که در این سفر انجام خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: