کد خبر: ۷۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
ساختمان جديد شعبه اهواز شركت بيمه البرز در استان خوزستان با حضور مديرعامل و اعضاي هيات مديره اين شركت گشايش يافت.
افتتاح ساختمان جديد شعبه اهواز بيمه البرزبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بيمه البرز، مديرعامل اين شركت پس از گشايش ساختمان جديد شعبه اهواز در جمع خبرنگاران، گفت: استان خوزستان يكي از استان هاي تاثيرگذار در كشور بوده و نقش‌هاي بسيار اساسي در دفاع از كيان كشور و حضور در ميادين صنعتي كشور ايفا كرده است. بيمه البرز هم در راستاي ارج نهادن به جايگاه ملت عزيز و شهيدپرور اين استان و تامين فضاي مناسب و بهتر براي خدمت رساني به مردم غيور و شهيدپرور استان خوزستان كه در هشت سال دفاع مقدس،‌ خدمات ارزنده‌اي به ميهن اسلامي ارايه كردند، ساختمان جديد شعبه اهواز را احداث و به بهره‌برداري رساند.
سيد رسول تاجدار در پاسخ به پرسش خبرنگاري مبني بر مشاركت بيمه البرز در امور خيريه، ‌تاكيد كرد: امروزه تعهد به ايفاي مسووليت اجتماعي يك انتخاب نيست بلكه يك اجبار و ضرورت است و اين ضرورت با نگاهي كه در ايران اسلامي به امور عام المنفعه وجود دارد،‌ اهميتش دو چندان شده است. در همين راستا بيمه البرز امسال نيز اين افتخار را داشت كه بودجه هداياي نوروزي و انتشار سررسيد خود را صرف تجهيز مدارس استان سيستان و بلوچستان به سيستم گرمايشي مجهز كند.
نايب رييس هيات مديره بيمه البرز در پاسخ به پرسشي درباره ميزان پرداخت خسارت‌هاي بزرگ اين شركت در سال گذشته و يازده ماهه سال جاري، گفت: بيمه البرز در زلزله غرب كشور مبلغ ۶۵۰ ميليارد ريال به بيمه‌شدگان خسارت ديده خود كه اكثرا خانواده معظم شهدا و ايثارگران بودند، خسارت پرداخت كرد.
وي افزود:‌ همچنين بيمه البرز در حادثه غرق شدن نفتكش سانچي مبلغ ۶ ميليون و ۲۰۰ هزار دلار خسارت پرداخت كرد.
به گفته تاجدار شركت بيمه البرز در سال جاري در پي فساد محموله يك كشتي حامل خوراك دام، مبلغ ۶۳۰ ميليارد ريال به شركت دام و طيور ايران خسارت پرداخت كرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: