کد خبر: ۷۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
مراسم معارفه مدیر امور شعب و بازاریابی پست بانک ایران با حضور مهندس معارفی معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر فرحی مدیرعامل بانک و جمعی از مدیران ستادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پست بانک ایران برگزار گردید.
علیرضا واحدپور به سمت مدیر امور شعب و بازاریابی پست بانک منصوب شدبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: فرحی در این مراسم ضمن تشریح موفقیت ها و دستاوردهای این بانک در سالهای اخیر و تقدیر از برنامه های اجرا شده در امور شعب بانک اظهار داشت: دکتر کریمی طی 23 سال فعالیت در بانک خدمات ارزنده و تحول سازی انجام داده اند و مدیر جدید نیز قطعا با تعامل و درایت می توانند مسیر توسعه شعب و خدمات بانک را تسریع ببخشند.
مهندس فرهاد معارفی معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این مراسم گفت: به عنوان یک همکار که از ابتدای تشکیل پست بانک با این بانک ارتباط داشته ام، مسیر تکامل و پیشرفت قابل توجهی در این بانک مشاهده نموده ام، بطوری که در حال حاضر خلاء خدمات بانکی در روستاها پر شده و بسیاری از روستاییان چشم امیدشان به خدمات پست بانک ایران است.
معارفی کسب رتبه اول در ارزیابی عملکرد بانک های دولتی توسط این بانک را ارزشمند دانست و تصریح کرد: تعامل و هماهنگی ایجاد شده بین مدیران پست بانک ایران با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات زمینه را برای کسب موفقیت های بزرگتر و تحقق آینده ای روشن فراهم کرده است .
معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات به سوابق مدیریتی و تخصصی مهندس واحدپور اشاره کرد و افزود: ایشان یکی از موثرترین ذیحسابان کشور هست و در بخش های مختلف وزارت فعالیت داشته و پتانسیل بسیار خوبی برای ایجاد ارتباط با سایر دستگاه ها دارد .
گفتنی است: در این مراسم دکتر داود کریمی مدیر قبلی امور شعب و بازاریابی بانک گزارش جامعی از فعالیت های انجام شده را ارائه داد و سپس علیرضا واحدپور به عنوان مدیر جدید به تشریح برنامه های خود برای ارتقاء کیفیت عمکرد شعب و ارائه خدمات مطلوبتر پرداخت.
شایان ذکراست: داود کریمی به سمت مشاور مدیرعامل پست بانک ایران منصوب شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: