کد خبر: ۷۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
مشاركتنامه پروژه آبرساني به استان كرمان كه از سوي بانك صنعت و معدن و 9 بانك ديگر عضو سنديكاي اين پروژه با تسهيلات 10 هزار ميليارد ريالي تأمين مالي مي شود با حضور استاندار كرمان، مديران عامل 10 بانك كشور و نمايندگان وزارت نيرو به امضا رسيد.
اجرای پروژه آبرساني به استان كرمان با تسهيلات بانك صنعت و معدنمشاركتنامه پروژه آبرساني به استان كرمان كه از سوي بانك صنعت و معدن و 9 بانك ديگر عضو سنديكاي اين پروژه با تسهيلات 10 هزار ميليارد ريالي تأمين مالي مي شود با حضور استاندار كرمان، مديران عامل 10 بانك كشور و نمايندگان وزارت نيرو به امضا رسيد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، براساس این مشاركتنامه كه صبح امروز به امضاي طرفين رسيد، اين بانك در راستاي سياستهاي دولت تدبير و اميد و انجام مسؤليت هاي اجتماعي خود به عنوان یک بانك توسعه اي فعال در عرصه اقتصاد کشور، تأمين مالي پرو‍ژه آبرساني به استان كرمان را آغاز كرد.
حسين مهري رييس هيأت مديره و مدير عامل بانك صنعت و معدن با تأکید بر این نکته که شبکه بانکی برای ارتقاي سطح معيشت مردم در اين طرح سهيم گشته است، افزود: نقش بانک صنعت و معدن در اجراي طرح های بزرگ توسعه ای، صنعتي و توليدي غير قابل انكار است و پروژه ‌آبرسانی به استان كرمان، کار ارزشمندی است که با حمایت سنديكايي متشكل از بانک هاي صنعت ومعدن، ملي، صادرات، سپه، تجارت، ملت، رفاه، كشاورزي، توسعه تعاون و پست بانك و همكاري وزارت نيرو و با پيمانكاري شركت مادر تخصصي آب و فاضلاب كشور به انجام مي رسد.
وي اظهار داشت: با توجه به شرایط حاضر کشور، اهمیت سرمایه گذاری در حوزه آب در کشور به عنوان یکی از مهمترین چالش هاي پيش رو مشهود است و به دليل حجم بالاي سرمايه گذاري در چنين طرح هايي، ضرورت ورود شبكه بانكي براي مشارکت در بخش های زیربنایی و به ویژه طرح هاي آبرسانی مطرح مي شود.
وی خاطر نشان کرد: تأمین مالی پروژه های حساس و مهم این چنینی، دستاورد عظيمي در راستاي برقراري عدالت اجتماعي محسوب مي شود و اين بانك در اجراي سیاست های دولت براي محرومیت‌زدایی در مناطق كمتر برخوردار همواره پيشرو بوده است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: مقوله تأمين آب در بخش هاي مصرفي، صنعتي و كشاورزي در استانهايي كه در مناطق گرم و خشك كشور قرار دارند، بسيار حائز اهميت است و اجراي طرح هاي آبرساني از مهمترين اقدامات دولت است كه در سالهاي اخير اهتمام ويژه اي براي انجام آن وجود دارد.
مهري اذعان داشت: هدف از عقد این مشاركتنامه استفاده از توانمندی و تخصص بانك صنعت و معدن در تأمین مالی پروژه‌های بزرگ دولتی بوده و تأثیر بسزایی در وضعيت معيشت و رونق صنايع اين استان خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: