کد خبر: ۷۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
استاندار زنجان ضمن تقدیر از عملکرد بانک مهر اقتصاد در خدمت رسانی به آحاد جامعه، گفت: باید امکانات موجود را به منظور کاهش بیکاری و کمک به تولید و حمایت از کالای داخلی به کار گیریم.
باید تمامی امکانات را در جهت کمک به تولید داخلی به کار گیریمبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان زنجان، دکتر فتح الله حقیقی – استاندار زنجان – در دیدار با رئیس اداره امور شعب این استان، گفت: بانک مهر اقتصاد ظرفیت و قابلیت های بالایی دارد لذا باید امکانات موجود را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به منظور کاهش بیکاری و کمک به تولید و حمایت از کالای داخلی به کار گیریم.
حقیقی با بیان اینکه همه دستگاه ها و نهادها باید با هماهنگی و هم افزایی در مسیر آبادانی و شکوفایی استان حرکت کنند، خاطر نشان کرد: برای رفع مشکلات پیش رو و عبور از بحران های اقتصادی باید از فکر، اندیشه و توان تمامی بخش ها به ویژه نهادهای ارزشی و انقلابی بهره برد.
استاندار زنجان در ادامه با ابراز  امیدواری از ورود بیش از پیش بانک مهر اقتصاد در جهت حمایت از طرح های مختلف تولیدی و صنعتی استان، ابراز داشت: حمایت از تولیدکنندگان بومی موجب پویایی اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال پایدار خواهد شد لذا بانک ها و موسسات مالی می توانند نقش موثری در این زمینه ایفا کنند.
در ادامه، عبدالرضا خاتمی - رئیس اداره امور شعب استان زنجان - ضمن تشریح فعالیت های بانک، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی و پرداخت تسهیلات کلان در راستای اشتغال زایی ارائه کرد و افزود: این مجموعه آماده است تا با تمام ظرفیت در راستای کمک به رونق اقتصادی استان گام بردارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: