کد خبر: ۷۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
با تصویب کمیته تنظیم بازار کل کشور؛
مدیرعامل شرکت شهروند اعلام کرد: از روز یکشنبه 19 اسفند ماه عرضه گوشت گرم گوسفندی وارداتی با قیمت تنظیم بازار تنها در فروشگاه های شهروند و سازمان میادین میوه و تره بار عرضه خواهد شد.
مرحله جدید عرضه گوشت گرم وارداتی گوسفندی با قیمت تنظیم بازار در فروشگاه های شهروندبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع القلم با بیان این مطلب گفت: در راستای عرضه مطلوب گوشت گوسفندی تنظیم بازار به جامعه هدف که شامل تعاونی های مصرف کارگری، ارگان ها، سازمان ها، وزارت خانه ها و سایر شهروندان می شود و بر اساس مصوبه کمیته تنظیم بازار کل کشور مقرر شده است عرضه گوشت تنظیم بازار از طریق دو مجموعه شهروند و سازمان میادین میوه و تره بار انجام شود.
سریع القلم در ادامه با اشاره به تغییرات ایجاد شده در نحوه عرضه گوشت تنظیم بازار تصریح کرد: این تصمیم به منظور جلوگیری از واسطه گری دلالان و تامین گوشت مورد نیاز شهروندان به صورت متمرکز اتخاذ شده است و شهروندان می توانند از امروز با ارائه کارت ملی به میزان 3 تا 4 کیلوگرم گوشت گرم قرمز را به صورت بسته بندی خریداری کنند.
مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند در خصوص نحوه عرضه این محصول خاطر نشان کرد: هر شهروند با ارائه کارت ملی خود می تواند از سهمیه گوشت تنظیم بازار با قیمت مصوب وزارت صنعت، معدن و تجارت و پشتیبانی امور دام کشور به مبلغ 44،400 تومان برای ران گوسفندی و 42،400 تومان برای سردست گوسفندی استفاده کند.  
سریع القلم ادامه داد: کد ملی شهروندان در سامانه آنلاینی که به همین منظور طراحی شده ثبت می شود و هر نفر در ماه یک بار می تواند گوشت مصرفی خود را از طریق فروشگاه های شهروند تهیه کند.
وی در پایان با اشاره به شرایط خاص روزهای پایانی سال و هیجان خرید شهروندان در خرید گوشت قرمز، یاد آور شد: با تدابیری که اندیشیده شده است، شرایط عرضه و توزیع گوشت گوسفندی طی روزهای آینده بهبود پیدا خواهد کرد و بر اساس تصمیمی که مدیریت تنظیم بازار کل کشور گرفته است مشکل عرضه این محصول به زودی حل خواهد شد و گوشت مورد نیاز شهروندان بدون هیچ کمبودی، در فضایی آرام تامین خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: