کد خبر: ۷۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
استاندار گلستان در همایش واگذاری هشتاد هزارمین املاک علوی عنوان کرد؛
استاندار استان گلستان با اعلام کاهش ۴ درصدی نرخ بیکاری در این استان به دلیل اجرای برنامه های بنیاد مستضعفان، گفت: امسال و سال گذشته با پرداخت ۶۰۰۰ میلیارد تومان در حوزه صنعتی استان گلستان رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص داده است.
بنیاد مستضعفان نرخ بیکاری گلستان را ۴ درصد کاهش دادبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، سید مناف هاشمی در همایش واگذاری هشتاد هزارمین املاک علوی به محرومان کشور با بیان این که به واسطه اقدامات و برنامه‌های بنیاد مستضعفان نرخ بیکاری استان گلستان ۴ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، اظهار کرد: از سوی دیگر بر اساس برنامه امسال باید ۲۰ هزار شغل در استان گلستان ایجاد می‌شد که تاکنون ۲۸ هزار شغل ایجاد شده است.
وی با بیان این که این امر به مدد رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و رئیس بنیاد محقق شده است، افزود:  طی ۸ سال اخیر بنیاد مستضعفان با بیان این که حدود ۴۰ هزار سند املاک علوی مربوط به استان گلستان است. در حوزه مختلف از جمله کشاورزی، درمانی و ... اتفاقات بسیار خوبی افتاده است، ضمن این که اعتبارات زود بازده باعث شده تا از شرای سخت اقتصادی عبور کنیم.
 وی تاکید کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب امروز بیکاری جوانان و معیشت دغدغه اصلی است که در این راستا بنیاد مسضعفان برنامه‌های خوبی را در استان گلستان اجرا کرده که ثمرات خوبی به همراه داشته است.
استاندار گلستان بیان کرد: گلستان نماد وحدت است؛ تمام مذاهب، گروه‌ها و... با نگاه رهبر معظم انقلاب زمینه‌ای به وجود آمده تا ظرفیت‌های گلستان در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، بوم گردی (۲۰۰ نقطه) و... مورد استفاده حداکثری قرار گیرد.
هاشمی همچنین گفت: امسال و سال گذشته با پرداخت ۶۰۰۰ میلیارد تومان در حوزه صنعتی استان گلستان رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: