کد خبر: ۷۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
آخرین دوره‌ آموزشی شرکت بیمه تعاون در سال 97 برای متقاضیان نمایندگی مطابق با آیین نامه 75 شورای عالی بیمه با حضور دکتر مظلومی مدیر عامل محترم شرکت بیمه تعاون در مرکز آموزش برگزار شد .
پایان آخرین دوره‌ آموزشی شرکت بیمه تعاون در سال 97به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی، این دوره آموزشی به مدت 160 ساعت و با حضور اساتید مجرب و مدیران زبده شرکت بیمه تعاون به مدت 20 روز در محل مرکز آموزش شرکت بیمه تعاون برگزار شد . در این دوره مباحث مربوط به کلیه رشته های بیمه ای ، بازاریابی و فروش ، مکاتبات اداری ، حقوقی ، مالی ، فنآوری اطلاعات طبق سر فصل های مصوب بیمه مرکزی به متقاضیان ارائه گردید .
دکتر مظلومی مدیر عامل محرتم بیمه تعاون در آیین پایان دوره آموزشی شرکت بیمه تعاون در سال 97 در جمع متقاضیان نمایندگی ، نمایندگان و شبکه فروش را پیش رانان ارائه خدمات و ارتباط با مشتریان دانسته و بیان داشتند : افزایش دانش ، مهارتهای مذاکره و فروش و آگاهی کامل از اطلاعات بیمه ای و فنی از شروط اساسی موفقیت نمایدگان بیمه است.
ایشان افزودند : همه ما اعم از مدیران ارشد سازمان ، کارکنان و نمایندگان همه در درون یک کشتی تجاری قرار داریم . مسیر پر تلاطم و فراز و نشیب رسیدن به موفقیت و سودآوری را با کمک یکدیگر طی میکنیم . در این مسیر عدم کارآمدی هر بخش میتواند صدمات جبران ناپذیری را به کل بدنه سازمان وارد نماید . مدیریت ورود و خروج جریانهای بیمه ای یعنی جذب حق بیمه و پرداخت خسارت از مهمترین وظایف مدیریت های فنی شرکت می باشد که میتواند منجر به افزایش ذخایر و نهایتا سودآوری و موجب رضایت مندی ذینفعان گردد .
در ادامه میر حیدری مدیر تحقیق، توسعه و آموزش شرکت بیمه تعاون ضمن ارائه گزارش دوره های برگزار شده در طول سال 97 بیان داشت : شرکت بیمه تعاون در سال 97 در چهارچوب تقویم آموزشی تنظیم شده بر اساس نیازسنجی بعمل آمده از مدیران محترم ستادی و رؤسای محترم شعب که به تصویب مدیر عامل محترم رسیده است موفق به برگزاری دوره‌های مجازی و حضوری برای کارکنان شعب، نمایندگان و متقاضیان نمایندگی گردید . مسلماً دستیابی به این مهم جز به همت همه ارکان شرکت اعم از مدیران و سایر همکاران میسر نبود. ضمن تشکر از خانواده بزرگ بیمه تعاون امید آن می‌رود تا با هم افزایی و انسجام بیشتر همه دوستانمان بتوانیم در سال آتی (1398) تحت راهنمایی‌های همیشگی مدیریت عامل و همکاری مدیران ارشد ستادی ، برنامه‌های آموزشی مؤثرتر و بیشتری را در دستور کار خود قرار دهیم.
در پایان این دوره آموزشی ، با کسب نتایج مطلوب ، متقاضیان موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره گردیدند .

نام:
ایمیل:
* نظر: