کد خبر: ۷۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
پرداخت وام های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد يادگار امام شهرري با امضاي تفاهمنامه اي ميان دکتر مرتضي اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران و دکترسعيد قاضي مغربي رئيس اين واحد دانشگاهي، كليد خورد.
آغاز پرداخت وام های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد يادگار امام شهرريبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این مراسم، دکترسعید قاضي مغربي بيان داشت: به بانک قرض الحسنه مهرايران و روند فعاليت آن در ارائه خدمات بانکي اعتقاد داريم و براي توسعه خدمات آن به آحاد جامعه به ويژه دانشجويان، تمامي تلاش و تعامل خود را به كار خواهيم گرفت.
وی افزود: امیدوارم در کوران مشکلات اقتصادی تدین مالي خود را حفظ کنيم و اساس صحيح تامين مالي براي ادامه مسير خود را از دست نداده و بتوانيم تعامل بيشتري را با بانک قرض الحسنه مهرايران داشته باشيم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام شهرري تصريح کرد: پرداخت تسهيلات به جامعه دانشجويان و خانواده آنان کمک مي کند تا با استفاده از وام هاي قرض الحسنه بتوانند هزينه شهريه تحصيلي خود در مقاطع مختلف را تامين كنند.
در ادامه دکتر مرتضی اکبری نیز بیان داشت: امسال، رويکرد بانک قرض الحسنه مهرايران به سمت اقشاري رفت كه از نظر اقتصادي فشار بيشتري را تحمل مي كنند.
وی جامعه دانشجویان را یکی از اقشار مورد توجه بانک دانست و اظهارداشت: باتوجه به مشکلات خانواده ها در تامين مالي هزينه هاي دانشجويان شهريه پرداز، بانک قرض الحسنه مهرايران در سال جاري حمايت از اين اقشار با پرداخت تسهيلات قرض الحسنه را در دستور كار خود قرار داده است.
دکتر اکبری به تفاهم نامه میان بانک قرض الحسنه مهرایران و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامي اشاره كرد و گفت: خوشبختانه پرداخت وام هاي دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي از واحد يادگار امام شهرري آغاز مي شود و اين امر را به فال نيك مي گيريم.

نام:
ایمیل:
* نظر: