کد خبر: ۷۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
در این گزارش قصد داریم به صورت هفتگی، به آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند موجود در بازار به تاریخ ۲۵ اسفند ۹۷ نگاهی بیاندازیم. هرچند از هفته گذشته تاکنون شاهد تغییر قیمت خاصی در بازار نبودیم و تنها می‌توان به کاهش جزئی قیمت برخی مدل‌ها اشاره کرد.
آخرین قیمت گوشی تلفن همراه در بازار + جدول
در حال حاضر تلفن‌های هوشمند پرکاربردترین وسیله زندگی انسان‌ها محسوب می‌شوند، پرفروش‌ترین محصول بازار فناوری نیز تلفن‌های هوشمند هستند که موجب می‌شود این بازار هرهفته روز‌های پر جنب‌و‌جوش و شلوغی را طی کند. در این گزارش قصد داریم به صورت هفتگی، به آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند موجود در بازار به تاریخ ۲۵ اسفند ۹۷ نگاهی بیاندازیم. از هفته گذشته تاکنون شاهد تغییر قیمت خاصی در بازار نبودیم و تنها می‌توان به کاهش جزئی قیمت برخی مدل‌ها اشاره کرد.

شرکت سامسونگ

در سال‌های اخیر شرکت کره‌ای سامسونگ به عنوان برترین تولید کننده تلفن‌همراه در جهان شناخته می‌شود. این شرکت ماه گذشته از سری پرچمدار گلکسی S10 رونمایی کرد و طی چند روز اخیر شاهد عرضه این مدل به بازار جهان بودیم. گلکسی S10، S10 پلاس و S10e به تازگی واراد بازار ایران نیز شدند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۵ اسفند) +جدول

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۵ اسفند) +جدول

شرکت هوآوی

شرکت هوآوی در ۱۰ سال گذشته رشد بسیار خوبی در بازار تلفن همراه داشت و در سال گذشته با معرفی مدل‌های قدرتمند مانند میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو توانست از سد اپل عبور کند و به دومین شرکت برتر در حوزه تلفن‌های هوشمند تبدیل شود. این شرکت همچنین مدل‌های میان‌رده و پایین‌رده زیادی دارد که علاوه بر مشخصات فنی مطلوب از قیمت مناسبی بهره می‌برند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۵ اسفند) +جدول

شرکت اپل

شرکت اپل بیش از ۱۰ سال است که خانواده آیفون را تولید می‌کند، هرساله نیز چند مدل جدید از این سری را به بازار عرضه می‌شود. اپل در سال گذشته از مدل آیفون XS به همراه نسخه قدرتمندتر آیفون XS Max و نسخه ارزان‌تر آیفون XR رونمایی کرد که هر سه مدل جزو سری پرچمدار سال ۲۰۱۸ این شرکت محسوب می‌شوند. در حال حاضر مدل آیفون X و آیفون ۸ و ۸ پلاس نیز در بازار موجود است. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۵ اسفند) +جدول

شرکت شیائومی

شیائومی در چند سال اخیر با بازاریابی صحیح و ارائه محصولات باکیفیت و بسیار ارزان توانست به یکی از قطب‌های اصلی تلفن همراه در جهان تبدیل شود. این شرکت همواره از فناوری‌های نوین در محصولات خود استفاده می‌کند که به فروش مدل‌های آن کمک فراوانی می‌کند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت شیائومی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۵ اسفند) +جدول

شرکت نوکیا

قدرتمندترین شرکت سال‌های دور تلفن همراه در جهان در چند سال گذشته در دوره افول خود قرار داشت و پس از آن که HMD این شرکت را خریداری کرد حال نوکیا به فکر بازگشت به روز‌های اوج خود است. شرکت فنلاندی در دو، سه سال اخیر چندین مدل میان‌رده خوب به بازار عرضه کرده و به تازگی نیز مدل پرچمدار Nokia 9 PureView معرفی شده که از ۵ دوربین بهره می‌برد، البته این مدل هنوز به بازار عرضه نشده است. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت نوکیا در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۵ اسفند) +جدول

شرکت ال‌جی

شرکت ال‌جی نیز مانند نوکیا در گذشته جزو قدرتمندترین شرکت‌های تولید کننده تلن همراه در جهان محسوب می‌شد که در سال‌های اخیر با ورود برند‌های چینی به بازار کمی افت داشته و مانند گذشته مدل‌های پرفروشی را تولید نمی‌کند. در حال حاضر سه مدل V30، G6 و Q6 در بازار یافت می‌شود. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۵ اسفند) +جدول

شرکت وان‌پلاس

تنها ۵ سال از تاسیس شرکت وان‌پلاس می‌گذرد و اولین تلفن هوشمند این شرکت در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد. این شرکت هر ساله از مدل پرچمدار خود به همراه یک یا دو نسخه فرعی رونمایی می‌کند. در حال حاضر پرچمدار سال ۲۰۱۸ این شرکت یعنی وان‌پلاس ۶ به همراه وان‌پلاس 6T و نسخه ویژه مک‌لارن در بازار موجود است. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت وان‌پلاس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۵ اسفند) +جدول


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار