کد خبر: ۷۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
محمد شریعتمداری:
هفدهمین نشست جلسه شورای هماهنگی مدیران استان لرستان با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
سازمان تامین اجتماعی از ارکان مهم و اصلی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی استبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست، گفت: موضوع شفافیت در تمام امور قلب مبارزه با فساد در سطوح مختلف اداری است. بی توجهی به موضوع سلامت اداری و فساد سهم مهلکی در اداره کشور است وهیچ کسی نباید به روی فساد چشم پوشی کند.
محمد شریعتمداری با تاکید بر اینکه هر مدیری باید با فساد اداری در هر میزان و درجه ای با جدیت برخورد کند، افزود: ارزیابی مدیران در این خصوص صورت می گیرد.
وی ادامه داد: مدیران باید در خدمت رسانی و کار وقت شناس باشند چرا که مدیریت امروز کشور نیازمند مدیریتی همانند دوران جنگ تحمیلی است.
شریعتمداری تاکید کرد: افراد نا امید و بی انگیزه نمی توانند در شرایط امروز کشور گزینه مناسب مدیریتی باشند باید عرصه برای جوانان با انگیزه و امیدوار به آینده فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه تامین اجتماعی از ارکان مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و اقدامات مختلفی را این سازمان انجام می دهد، گفت: اجرا و ترویج کمپین مهربانی و خوشرویی که از ابداعات و خلاقیت های سازمان تامین اجتماعی است باید به عنوان یک الگوی مناسب به همه دستگاههای اداری تعمیم داده شود.
مدیر کل تامین اجتماعی لرستان نیز در این نشست گفت:۶۰ هزار نفر مستمری بگیر و بازنشسته و 750 هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی در سطح استان داریم که در مجموع بیش از ۴۰ درصد از جمعیت استان تحت پوشش این سازمان هستند.
دکترعلی جهانی افزود: بسیاری از خدمات سازمان تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی ارائه می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: