کد خبر: ۷۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
نسخه شتاب 7 در بانک سرمایه راه اندازی شد. مشتریانی که از نسخه شتاب 7 استفاده می‌کنند می‌توانند نسبت به پرداخت اقساط و حتی لغو خريد‌های خود از طريق شبکه شتاب اقدام کنند.
شتاب هفت در بانک سرمایهبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پول نیوز، در حالی که مدت زیادی از ورود  این تکنولوژی جدید به ایران نمی‌گذرد، برخی بانک‌ها در پیاده‌سازی آن تعجیل کرده و ترجیح داده‌اند که زودتر از بقیه از آن استفاده کنند. سرمایه یکی از این بانک‌ها است. در هفته‌ای که گذشت و با پایان یافتن مراحل پیاده سازی و تست سامانه شتاب 7 در بانک سرمایه، این سامانه رسما به بهره برداری رسید.
شبکه شتاب 7 سامانه‌ای است که مورد تایید ارکان نظارتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و زیرساخت های نرم افزاری سامانه کارت‌های بانکی را توسعه می‌دهد. بانک‌هایی که از این تکنولوژی بهره‌مند می‌شوند خدمات پرداختی خود را با کیفیت و سرعت بیشتری در اختیار مشتریان می‌گذارند.
نسخه شتاب 7 دارای مزایا و امکانات جدیدتری نسبت به نسخه‌های پیشین است که می‌تواند خدماتی نظیر انتقال از کارت به حساب از طریق شماره شبا، درخواست چکیده صورت حساب 10 تراکنش آخر، پشتیبانی از تراکنش های مبتنی بر نشانه گذاری(Tokenization) و نمایش تراکنش های مربوط (شارژ و دشارژ) به کیف پول الکترونیک (کیپا) را با سرعت بهتری ارائه دهد.
البته فعلا زیر ساخت مربوط به سرویس های مذکور در بانک سرمایه و برخی بانک‌های دیگر ایجاد شده و فرآیند عملیاتی کردن این سرویس‌ها همچنان در دست اقدام است.
گفتنی است علاوه بر خدمات مذکور، مشتریانی که از نسخه شتاب 7 استفاده می‌کنند می‌توانند تراکنش‌هاي نسبت به پرداخت اقساط و حتی لغو خريد‌های خود از طريق شبکه شتاب اقدام کنند

نام:
ایمیل:
* نظر: