کد خبر: ۷۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت فرا رسیدن سال نو پیامی به شرح زیر صادر کرد:
پیام مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت فرا رسیدن سال نوآقای تهرانفر فرا رسیدن بهار طبیعت و خجسته آیین باستانی و ملی نوروز را به ملت بزرگ ایران، خانواده معظم بانک کارآفرین، و تمامی ذی‌نفعان ارجمند اعم از کارکنان، مشتریان و سهامداران گرامی صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و سالی همراه با شادکامی، تندرستی، سلامتی و موفقیت روزافزون را برای همگان آرزومندم.
همانگونه که مستحضرید سال 97 سال سخت و دشواری برای اقتصاد کشور همچنین صنعت بانکداری بود. خروج یک‌طرفه ایالات متحده از توافقنامه برجام و اعمال تحریم‌های ثانویه علیه برخی بانک‌های مهم کشورمان، سال پرتلاطم و پرالتهابی را برای اقتصاد و نظام بانکی کشور رقم زد. تغییرات جدی در بازار ارز و نوسانات شدید افزایش قیمت‌ها در تمامی بخش‌های صنعتی و خدماتی از جمله صنعت بانکداری رقم خورد و سال سختی با فراز و نشیب‌های فراوان به پایان رسید. با توجه به شرایط موجود، پیش‌بینی‌ها نشانگر آن است که سال پیش رو نیز سال سختی برای اقتصاد کشور و ملت بزرگ ایران است و کاهش قدرت خرید جامعه از جمله مهم‌ترین معضلات و مشکلات اقتصاد ایران در سال 98 خواهد بود.
بنده پس از کسب افتخار حضور در جایگاه مدیرعاملی بانک کارآفرین در مرداد ماه سال جاری، تلاش کردم با استفاده از ظرفیت‌های موجود و سرمایه انسانی جوان و توانمند و با همکاری و هم‌فکری مدیران ارشد و حمایت‌های هیات مدیره محترم، سازوکار مناسبی را برای برون‌رفت از وضعیت دشواری که بر سیستم بانکی کشور و از جمله بانک کارآفرین به لحاظ عملکرد، هزینه و درآمد ایجاد شده، اتخاذ نمایم. طراحی و معرفی محصولات و ابزارهای جدید به‌منظور تکمیل سبد تسهیلاتی بانک طی این مدت با جدیت در دستور کار و اولویت‌های بانک قرار گرفت و توسعه این ابزارها، تکمیل و یا اصلاح آن، همچنان در دستور کار مدیران ارشد قرار دارد. رشد منابع بانک علیرغم شرایط دشوار اقتصادی به ویژه در نیمه دوم سال، تنها با همت جمعی همکاران عزیز من در بانک کارآفرین محقق شد و ان‌شاءلله این روند در سال آینده نیز با گام‌های استوارتر و اندیشه‌های مستحکم‌تر ادامه خواهد یافت.
بانک کارآفرین همواره با رعایت قواعد و ضوابط بانک مرکزی طی سالیان گذشته از شفاف‌ترین بانک‌های شناخته‌شده در بازار بورس کشور بوده است. این جایگاه مستحکم و خوش‌نامی و اعتبار بانک کارآفرین موجب اعتماد و اطمینان و آرامش خاطر مشتریان وفادار بانک گردیده است. بدون تردید عملکرد دلسوزانه همکاران عزیز در تمامی سطوح سازمانی موجب اعتبار و سربلندی بانک کارآفرین از لحاظ عملکردی در سیستم بانکی، مشتریان و سپرده‌گذاران شده است. بر خود لازم می‌دانم مراتب سپاس و تقدیر خود را از تمامی همکاران پرتلاش خود ابراز کنم.
اطمینان دارم به‌رغم مشکلات موجود و محدودیت‌هایی که برای فعالیت نظام بانکی و از جمله بانک کارآفرین ایجاد شده است، با تکیه ‌بر نیروی انسانی، توانمند، متخصص و کارآمد، می‌توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم و شاهد ادامه موفقیت‌های بانک باشیم و جایگاه شایسته‌تری را در نظام بانکی کشور کسب کنیم.
بانک کارآفرین بر اساس رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران (IMI-100) در سال 1397، در زمره 10 شرکت پیشرو قرار گرفت و رتبه دهم را از نظر شاخص بازدهی فروش به خود اختصاص داد. کسب تندیس بلورین «نهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران» و دریافت تندیس نقره‌ای نخستین دوره جایزه ملی حسابرسی داخلی در چهارمین کنگره سالانه انجمن حسابرسان داخلی ایران، از جمله افتخارات و دستاوردهایی بود که در سال 1397 با همت و تلاش کارکنان حرفه‌ای و توانمند بانک محقق شد. به یاری خداوند این روند در سال آینده نیز با همت و پشتکار جمعی خانواده بزرگ کارآفرین استمرار خواهد یافت.
یک‌بار دیگر از زحمات کلیه همکاران و همراهان خوب و صمیمی بانک کارآفرین زحماتی و تلاش‌هایی که در طول سال 97 کشیدند، تقدیر و تشکر می‌کنم. همچنین لازم می‌دانم مراتب سپاس خود را از زحمات کلیه کارکنانی که از ابتدای تأسیس بانک تاکنون با همت و تلاش مثال‌زدنی و توانمندی و کارآمدی خود موجب شدند تا بانک طی این سال‌ها در مسیر رشد و بالندگی قرار بگیرد، ابراز کنم. بدون حمایت‌ها و زحمات بی‌دریغ مدیران و پایه‌گذاران و مؤسسان، رسیدن به جایگاه فعلی امکان پذیر نبود.
در آستانه سال نو با یکدیگر پیمان می‌بندیم حداکثر تلاش و همت خود را به کار بندیم تا با خلق و گسترش نوآوری‌ها و کسب رضایت تمامی ذی‌نفعان، طرحی نو دراندازیم و جایگاه ممتاز و شایسته بانک کارآفرین را بیش از گذشته ارتقا بخشیم. خلاقیت، پویایی، سرزندگی و تفکر خلاق را در سال نو را برای خود و تمامی همکاران عزیزم آرزومندم. با تأسی از این شعر زیبای هوشنگ ابتهاج به استقبال نو برویم و با همت عالی نام و جایگاه بانک کارآفرین را متعالی‌تر نماییم.
زمان بی‌کرانه را تو با شمار عمر ما مسنج
به‌پای او دمی است این درنگ و درد و رنج
بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می‌زند
رونده باش امید هیچ معجزی ز مرده نیست
زنده باش!
 

نام:
ایمیل:
* نظر: