کد خبر: ۷۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن از دایر بودن شعب منتخب بانک در ایام تعطیلات نوروز ۹۸ خبر دارد.
خدمات بانک مسکن در تعطیلات نوروز ۹۸مهدی احمدی در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا با بیان اینکه خدمات رسانی بانک در عید پیش رو متوقف نخواهد شد، افزود: سرویس دهی و خدمات رسانی در حوزه تسهیلات و سایر امور بانکی توسط بانک مسکن در تعطیلات عید 98 از طریق شعب کشیک در هر استان به مشتریان ادامه پیدا می کند.
رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن درباره جزییات شعب کشیک بانک مسکن در ایام نوروز 98 گفت: در تهران شعبه مستقل مرکزی در روزهای شنبه و یک شنبه مورخ سوم و چهارم فروردین 98 از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر دایر است و خدمات بانکی مرتبط با حوزه فعالیت بانک مسکن در این شعبه به شکل کامل و بدون وقفه به مشتریان ارایه می شود.
مهدی احمدی تصریح کرد: در هر استان نیز یک الی سه شعبه با تشخیص مدیر شعب استان یا منطقه، انتخاب شده اند و در قالب شعب کشیک، در روزهای شنبه و یک شنبه مورخ سوم و چهارم فروردین 98 از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر مشغول فعالیت خواهند بود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی شعب تحت پوشش مدیریت های شعب مناطق سه گانه تهران و یکسری شعب منتخب در سایر استان ها به «باجه عصر» مجهز هستند، گفت: باجه عصر در این شعب حداکثر به مدت 2 ساعت در روز، اضافه تر از سایر شعب بانکی، خدمات ارایه می کنند. فهرست کامل باجه های عصر در شعب منتخب، در سایت رسمی اطلاع رسانی بانک مسکن به نشانی www.bank-maskan.ir و در لینک مربوط به «اخبار و اطلاعیه ها» موجود است و کلیه مشتریان بانک مسکن در هر استان کشور می توانند با مراجعه به سایت بانک، اطلاعات لازم را دریافت کنند.
این تدابیر ویژه شب عید و ایام نوروز 98 در بانک مسکن به منظور جلوگیری از وقفه در خدمات رسانی به مشتریان به ویژه تسهیلات گیرنده ها است.
در بازار مسکن برخی خریداران که در ماه های گذشته اقدام به خرید کرده اند مطابق توافق مکتوب شان با طرف معامله (فروشنده واحد مسکونی)، باید در روزهای پایانی سال یا اوایل سال جدید برای پرداخت بخش باقی مانده از بهای معامله، مقابل فروشنده حاضر شوند. خریداران مسکن معمولا برای پرداخت آخرین بخش باقی مانده از ثمن معامله، بر روی تسهیلات خرید مسکن حساب کرده اند به گونه ای که با دریافت تسهیلات نسبت به پرداخت قطعی بهای کل معامله ملکی اقدام می کنند.
بانک مسکن به عنوان بانکی که حدود نیمی از کل تسهیلات بخش مسکن را پرداخت می کند و تسهیلات آن بیش از سایر بانک ها توسط متقاضیان خرید خانه مورد استفاده قرار می گیرد برنامه ریزی کرده است در تعطیلات نوروز 98 جریان خدمات رسانی خود به مشتریان را ادامه دهد.
احمدی در این باره تاکید کرد، در همه استان ها هیچ وقفه ای در ارایه خدمات مرتبط با پرونده های تسهیلاتی طی تعطیلات پیش رو بوجود نخواهد آمد.
رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن پیش تر نیز از ماموریت شعب به رعایت تمهیدات 7 گانه در ایام پایانی سال جاری و شروع سال جدید خبر داده بود.
مدیران شعب با تاکید صریح مدیرعامل بانک مسکن ماموریت دارند در حوزه های مختلف ارایه سرویس بخصوص تامین وجوه نقد در دستگاه های خودپرداز و تشکیل پرونده های تسهیلاتی متقاضیان خرید مسکن، به گونه ای برنامه ریزی کنند که خدمات مورد نیاز مشتریان به شکل مطلوب و روان به مشتریان ارایه شود. بر این اساس، امور مرتبط با تشکیل پرونده تسهیلاتی متقاضیان( خرید ، جعاله و ... ) تا آخرین روز پایان سال و برنامه ریزی لازم جهت تسریع در امور این قبیل از مشتریان اعم از ارزیابی پرونده ها، اخذ استعلامات، صدور نامه های دفترخانه، حضور نماینده بانک در دفترخانه و ... باید به نحو مطلوبی در شعب انجام شود

نام:
ایمیل:
* نظر: